مرد میانسال که متهم است دختر ۱۴ساله‌اش را با قرص برنج کشته، در جلسه محاکمه‌اش حاضر نشد.
کد خبر: ۱۳۸۵۶۰۹
به گزارش جام جم آنلاین، رسیدگی به این پرونده جنایی از بامداد دوم اردیبهشت سال گذشته و با مرگ مشکوک دختر ۱۴ساله‌ای در یکی از بیمارستان‌های شهر پردیس در دستورکار پلیس قرار گرفت.
با حضور تیم جنایی در محل مشخص شد مایسا با عوارض مسمومیت شدید به بیمارستانی در شهر پردیس استان تهران منتقل و پزشکان برای نجات جان او تلاش زیادی کرده بودند، اما نتوانستند نجاتش دهند. جسد برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد که پزشکان با آزمایش‌های سم‌شناسی علت فوت را مسمومیت با قرص برنج اعلام کردند.

تحقیقات دراین‌باره ادامه داشت تا این‌که خواهر مایسا با مراجعه به ماموران راز هولناکی را فاش کرد و گفت: «پدر و مادرم چند سالی می‌شود جدا شده‌اند. من و دو خواهرم با پدرم زندگی می‌کردیم. پدرمان خیلی سختگیر بود و به کار‌های ما ایراد می‌گرفت. حتی اجازه نمی‌داد تنهایی از خانه بیرون برویم. شب قبل از مرگ مایسا، پدرم ساندویچ خرید و به خانه آمد. من و خواهر بزرگم به خاطر تلخ بودن ساندویچ آن را نخوردیم، اما مایسا خورد و حالش بد شد. با اصرار من و خواهرم، پدرمان مایسا را به درمانگاه برد و پزشکان معده‌اش را شست‌وشو دادند و بعد از تزریق سرم مرخص شد. وقتی به خانه آمدیم پدرمان به ما یک قرص داد و گفت ویتامین است. من و خواهر بزرگم ترسیدیم و نخوردیم، اما مایسا خورد و نیمه‌شب دوباره حالش بد شد. به‌سختی نفس می‌کشید. با اصرار من، پدرم او را به بیمارستان انتقال داد که در آنجا فوت‌شد.»

ماموران سپس از پدر خانواده تحقیق کردند که او منکر اظهارات دخترش شد و گفت: «دخترم به دروغ این حرف‌ها را زده است. کدام پدری راضی به این کار می‌شود؟ چطور می‌توانم دخترانم را که خیلی دوست‌شان دارم بکشم؟»

ماموران برای رازگشایی از معمای این پرونده به تحقیقات ادامه داده و این‌بار سراغ همسر سابق متهم رفتند که او اظهار داشت: «شوهرم آن شب از لحظه‌به‌لحظه انتقال دخترم به بیمارستان فیلم گرفته و برای من ارسال کرد. او چه انگیزه‌ای برای این کار داشت؟ می‌خواست خود را بی‌گناه نشان دهد. آن روز من با دخترم صحبت کردم. حال او خوب بود و مشکلی نداشت. شوهرم او را کشته است.»

با تکمیل تحقیقات برای این مرد کیفرخواست صادر و پرونده‌اش به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. در جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه دهم، متهم حاضر نشد. در ابتدای این جلسه مادر مایسا به‌عنوان، ولی دم دخترش برای همسر سابق خود درخواست اشد مجازات کرد.

سپس وکیل متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت: «موکلم اتهامش را قبول ندارد و قصد کشتن دخترانش را نداشته است. دخترانش به دروغ ادعا‌هایی را علیه او مطرح کرده بودند.»

قضات دادگاه در ادامه جلسه را تجدید کردند تا پدر مایسا که با قید وثیقه آزاد است در دادگاه حاضر شده و از خود دفاع کند.
newsQrCode
برچسب ها: قتل محاکمه پدر
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها