رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: با تلاش کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی البرز، اعضای باند ۵ نفره سارقان مغازه در استان البرز شناسایی شدند و ۱۳۰ فقره سرقت کشف شد.
کد خبر: ۱۳۸۳۱۲۷

به گزارش جام جم آنلاین البرز:

سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مغازه ها به ویژه گیم نت های مناطق غربی شهر کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

او می‌گوید: کارآگاهان با حضور میدانی در مناطق وقوع سرقت و به کارگیری اقدامات پلیسی ۵ سارق شامل ۴ مرد و یک زن را در این زمینه شناسایی کردند که در چند عملیات جداگانه و همزمان همه آن ها در استان های البرز و تهران دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به کشف تعداد قابل توجهی کنسول های پلی استیشن سرقتی در مخفیگاه متهمان، گفت: سارقان علی رغم انکارهای اولیه، با مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۱۳۰ فقره سرقت از مغازه های استان تهران و البرز اعتراف کردند.

او با اشاره به دستگیری ۴ مالخر اموال مسروقه در زمینه این پرونده، می‌گوید: کارشناسان ارزش اموال به سرقت رفته توسط این باند را بیش از ۶۰ میلیارد ریال برآورد می کنند.

سرهنگ نادربیگی گفت: تا کنون ۹۳ نفر از مال باختگان این پرونده شناسایی شده اند و تلاش برای شناسایی سایر افراد ادامه دارد.

او با اشاره به توقیف ۴ دستگاه خودروی متهمان با دستور قضایی، می‌گوید: متهمان با تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و پس از صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.http://jamejamonline.ir

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها