دبیر بنیاد غدیر شناسی آذربایجان غربی از برگزاری ۴۰۰ ویژه برنامه همزمان با دهه امامت و ولایت به همت بنیاد غدیر استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۳۰۶۴

به گزارش جام جم آنلاین حجت الاسلام میثم فیاضی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران در تشریح برنامه‌های دهه امامت و ولایت در ارومیه با بیان اینکه عید غدیر بزرگترین عید مسلمانان است، اظهار کرد: در بحث دهه امامت و ولایت ۴۰۰ ویژه برنامه جهت تبیین بحث امامت و ولایت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شعار امسال این دهه «لبیک یا رسول الله» است، ادامه داد: برگزاری همایش «زنان پیشگامان زنان حریم ولایت»، مسابقات ورزشی و فرهنگی، تجلیل از محققان عرصه ولایت و امامت، ترویج نماز عید غدیر در مساجد و تکایا و حسینیه‌ها، اطعام بیش از ۷۰۰ هزار نفر در عید غدیر، دیدار و تجلیل از سادات و توزیع بیش از ۲ هزار بسته معیشتی برای خانواده‌های مستمند از جمله برنامه‌های اجرایی بنیاد غدیر در دهه امامت و ولایت است.

حجت الاسلام فیاضی اضافخ کرد: حضور تیم‌های بسیج پزشکان و تیم‌های بهداشتی در مناطق کمتر برخوردار، همایش شب شعر، راهپیمایی مردمی از محلات مختلف شهر و تجمع اقشار مختلف مردم در مصلی ارومیه در روز عید غدیر از دیگر برنامه‌های این ایام است.

وی با اشاره به اینکه اجرای ویژه برنامه‌های غدیر در ۱۲ پارک محله‌ای ارومیه، یکی از شاخص ترین برنامه‌های مردمی این ایام است، گفت: همچنین راهپیمایی روز عید غدیر ساعت ۱۱ صبح از مصلی امام خمینی ره آغاز می‌شود.

 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها