گفت‌وگویی خواندنی با یک غسال؛

زندگی با مردگان در ایستگاه آخر

ارتباط هوایی استان با اربیل عراق از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید باکری ارومیه برقرار شد و نخستین پرواز نیز امروز ۱۳ تیر ماه انجام شد
ارتباط هوایی استان با اربیل عراق از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید باکری ارومیه برقرار شد و نخستین پرواز نیز امروز ۱۳ تیر ماه انجام شد
کد خبر: ۱۳۷۲۱۱۲
نویسنده راضیه محمودپور

به گزارش جام جم آنلاین ارتباط هوایی استان آذربایجان غربی  با استان اربیل عراق از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید باکری ارومیه برقرار شد و نخستین پرواز نیز امروز ۱۳ تیر ماه انجام شد.

قراملکی، مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی در این رابطه گفت:این پروازها هر هفته در روزهای دوشنبه توسط شرکت هواپیمایی پویا انجام می‌شود و در ساعت ۱۰ از فرودگاه شهید باکری ارومیه به مقصد اربیل و پرواز برگشت نیز در همان روز ساعت ۱۲ ظهر از فرودگاه اربیل انجام خواهد شد.


وی افزود:در صورت استقبال مردم آذربایجان‌غربی از پرواز اربیل ارومیه، تعداد پروازها افزایش خواهد یافت.

 مدیرکل فرودگاه‌های استان با اشاره به موقعیت فرودگاه بین المللی ارومیه تصریح کرد: فرودگاه ارومیه به دلیل همجواری با سه کشور خارجی موقعیت خوبی دارد و در حال افزایش پرواز‌های هفتگی هستیم که امیدواریم با افزایش مسافر، پرواز‌های سایر استان‌ها نیز در این فرودگاه برقرار شود.

وی خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در دستور کار قرار گرفته و زهکشی، فاضلاب کشی، خرید و راه اندازی دستگاه « دی بی آر» سیستم کمک ناوبری برای مناطق کوهستانی و تعویض روشنایی باند فرودگاه از فعالیت‌های اخیر در فرودگاه‌ بین المللی ارومیه بوده است.

قراملکی به جایگاه رسانه در پیشرفت اهداف سازمانی اشاره کرد و گفت: پذیرش انتقاد و توجه به نظرات اصحاب رسانه عامل مهمی برای برطرف کردن مشکلات موجود و پیشرفت اهداف سازمان و مهم‌تر از آن پیشرفت استان در بسیاری از شاخص‌ها خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها