دکتر حامد فرضی مدیر کل منابع طبیعی استان البرز

آغاز غرس 3 میلیون اصله نهال درهفته منابع طبیعی در استان البرز

در هفته منابع طبیعی (15 تا 21 اسفند ماه جاری) سه میلیون اصله نهال در کل استان البرز غرس خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۵۷۹۳۶

به گزارش جام جم آنلاین البرز:مدیرکل منابع طبیعی با اشاره به برنامه های منابع طبیعی برای احیای فضای سبز استان خاطرنشان کرد:از ظرفیت های بخش خصوصی ،مشارکتهای مردمی، شهرداریها و فرمانداریها هم برای ایجاد فضای سبز استان استفاده خواهد شد.

فرضی به جشن انفال و سند دار شدن اراضی دولتی استان البرز به عنوان اولین استان کشور اشاره کرد و گفت:با کار جهادی و همکاری دادگستری و اداره ثبت و اسناد استان البرز برای تمامی اراضی دولتی استان سند صادر می شود.

مدیر کل منابع طبیعی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود به روند آزادسازی حاشیه رودخانه کرج اشاره کرد و گفت: در هفته منابع طبیعی  1700 متر از عرصه های منابع طبیعی در حاشیه رودخانه کرج آزادسازی می شود.

وی به هزینه های گزاف  بازگشت منابع طبیعی به حالت اولیه اشاره و تصریح کرد: هر ساخت و سازی خارج از محدوده شهرها باید با استعلام از اداره کل منابع طبیعی انجام شود تا اصالت ملک تایید شود که آیا دولتی است یا متعلق به اشخاص است.

وی در پایان با تبریک هفته منابع طبیعی به همه شهروندان البرزی، از همه مردم درخواست کرد در حفظ و نگهداری از عرصه  های طبیعی  نیروهای خدوم منابع طبیعی و دیگر دستگاهها را یاری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها