مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان خبر داد:

اجرای سه پروژه در بازار بزرگ گل و گیاه ارغوان

یکی از پروژه های شاخص سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان، طراحی و احداث بازار بزرگ گل و گیاه ارغوان در ابتدای بلوار ارغوان و به وسعت ۱۹ هکتار است.
کد خبر: ۱۳۵۶۳۸۲

به گزارش جام جم انلاین اصفهان ؛ این بازار در دو فاز طراحی شده که فاز اول آن شامل سالن گل‌های سرشاخه، سالن نهاده‌های کشاورزی، سالن باغ و باغچه، سالن گل‌های آپارتمانی، پارک آموزشی کودکان و مکان‌های استراحت بازدیدکنندگان است و فاز دوم آن شامل سالن پرندگان و ماهی‌های زینتی می‌باشد.

در دل این بازار بزرگ، احداث چندین پروژه دیگر در دستور کار قرار گرفته که مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان درباره آنها می‌گوید: پروژه سالن های باغ و باغچه و گلهای آپارتمانی بازار گل و گیاه ارغوان از جمله پروژه هایی است که با 340 میلیارد ریال بودجه در فضایی به مساحت 10 هزار مترمربع در دست احداث قرار دارد و تا خردادماه سال 1402 به بهره برداری می رسد.

امیر حسین ماه آور پور از احداث پکیج تصفیه فاضلاب بازار گل و گیاه ارغوان به عنوان پروژه دیگری خبر داده و می‌افزاید: این پروژه با اعتبار 100 میلیارد ریال تا اوایل بهمن ماه سال 1401 به بهره برداری می رسد.

به گفته او، احداث 4 باب پست توزیع برق داخلی بازار گل و گیاه ارغوان نیز پروژه دیگری است که با اعتبار 120 میلیارد ریال تا اوایل بهمن ماه سال 1401 به بهره برداری خواهد رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها