علاقه‌مندان به قصه‌گویی می‌توانند به زبان فارسی قصه بگویند و ویدئوی قصه را به مسابقه قهرمانی قصه‌گویی ارسال کنند

ضرورت تعامل قصه‌گویان ایرانی با جهان

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌‌ غربی از اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا از تاریخ ۲۰ آذرماه تا ۴ دی‌ماه به منظور نظارت بر بازار کالاهای مصرفی شب یلدا خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۲۲۵۴
طرح نظارتی ویژه شب یلدا توسط تعزیرات حکومتی آذربایجان‌ غربی اجرا می‌شودحسین نجف‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار جام جم آنلاین در ارومیه، با اشاره به آمار پرونده‌های وارد شده به تعزیرات حکومتی استان اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون در مجموع در سه بخش کالا و خدمات، بهداشت و درمان، قاچاق کالا و ارز تعداد 13 هزار و 586 فقره پرونده به تعزیرات حکومتی استان وارد شده است.
 
وی عنوان کرد: از این تعداد پرونده وارد شده به تعزیرات حکومتی استان به تعداد 13 هزار و 494 فقره پرونده رسیدگی و در مجموع این پرونده‌ها 4216 میلیارد و 636 میلیون ریال محکومیت صادر شده است.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌‌ غربی بیان کرد: از این تعداد پرونده تعداد 8 هزار و 935 فقره مربوط به بخش کالا و خدمات و تعداد چهار هزار و 191 فقره مربوط به بهش قاچاق کالا و ارز و تعداد 442 فقره مربوط به پرونده‌های بهداشت و درمان است.
 
وی افزود: با توجه به در پیش بودن ایام شب یلدا و افزایش تقاضا از سوی مصرف‌کنندگان برای خرید میوه، خشکبار، شیرینی و ضرورت نظارت بر بازار کالاهای مزبور، تعزیرات حکومتی اقدام به اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا کرده است.
 
نجف‌زاده تصریح کرد: طرح نظارتی ویژه یلدا از 20 آذرماه آغاز شده تا تاریخ چهار دی‌ماه ادامه دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: در این طرح با راه‌اندازی گشت‌های مشترکی با هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط و بازرسی‌های میدانی از اصناف مذکور  برخورد سریع و قانونی با تخلفات احتمالی به ویژه گرانفروشی در محل خواهد بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌‌ غربی ضمن اعلام آمادگی این اداره کل به منظور دریافت و رسیدگی فوری به شکایات مردمی اعم از حضوری و تلفنی درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلفات، موضوع را از طریق تلفن 135 سازمان تعزیرات حکومتی و یا از طریق تلفن 124 به سازمان صمت گزارش کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها