شهردار ارومیه با مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فنآوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور دیدار و در خصوص ساماندهی نیروهای قراردادی، چارت و اصلاح ساختار سازمانی گفت و گو کرد.
کد خبر: ۱۳۵۲۰۳۲
به گزارش جام جم آنلاین از ارومیه، در این نشست شهردار و دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه با عباس کرکه ‏آبادی مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فنآوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور دیدار و در خصوص ساماندهی نیروهای قراردادی، چارت و اصلاح ساختار سازمانی گفت و گو کرد.

همچنین در این دیدار موضوعاتی چون ساماندهی نیروهای قراردادی و چارت، اصلاح ساختار سازمانی و پیگیری جهت رفع مشکلات مربوط به امورات پرسنل شهرداری ارومیه مطرح شد.

 در ادامه نشست همچنین مقرر شد؛  اقدامات لازم در خصوص بازنگری در چارت سازمانی و ارتقاء شغلی پرسنل اعم از کارشناسی خبره و عالی برای افراد حایز شرایط صورت گیرد.

بیش از یک هزار تن قیر رایگان به شهرداری ارومیه تخصیص یافت  
در نشست شهردار و دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه با مدیران کل سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، در خصوص اختصاص قیر برای شهرداری رایزنی های لازم انجام و در نهایت بیش از یک هزار تن قیر رایگان برای فصل عمرانی ۱۴۰۱ به شهرداری ارومیه تخصیص یافت و مقرر شد که این مهم ظرف یک ماه آتی تحویل شود..

مشکلات بیمه تکمیلی کارکنان شهرداری ارومیه رفع شد
شهردار و دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه در سفر به تهران همچنین دیداری با معاون مدیر عامل شرکت بیمه البرز داشتند که مشکلات بیمه ای کارکنان شهرداری مطرح و مشکل بیمه تکمیلی پرسنل شهرداری رفع شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها