تعطیلی سینماها و بلاتكلیف ماندن اكران‌های نوروزی طبق برخی برآوردها زیان مالی 24 میلیاردی برای سینما خواهد داشت؛ سرنوشت سینما پس از روزگار كرونا چگونه خواهد بود؟

سینما در قرنطینه

رئیس کمیسیون شهر هوشمند، اقتصاد شهری و مشارکت‌های شورای شهر کرج

احداث مجتمع سینمایی کرج در کنار پارک ایران کوچک

رئیس کمیسیون شهر هوشمند، اقتصاد شهری و مشارکت‌های شورای شهر کرج با بیان اینکه هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری برای احداث دریاچه مصنوعی کرج لازم است، گفت:مجتمع سینمایی کرج در جوار پارک ایران کوچک احداث می‌شود.
کد خبر: ۱۳۴۷۷۸۴
به گزارش جام جم آنلاین البرز، عمار ایزدیار با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری کرج در دوره جدید به یک جمع بندی در ارتباط با مشکلات سینما هجرت کرج رسیده است ، گفت: مجتمع سینمایی جدید کرج در جوار پارک ایران کوچک در منطقه جهانشهر احداث می‌شود.
رئیس کمیسیون شهر هوشمند، اقتصاد شهری و مشارکت‌های شورای شهر کرج افزود: این سینما جایگزین سینما هجرت کرج است و توافقات لازم با حوزه هنری و سازمان تبلیغات برای این کار انجام شده است.
عمار ایزدیار، با بیان اینکه  سینما هجرت در مکان کنونی مشکلاتی رابرای مردم منطقه و رفت و آمد شهروندان ایجاد کرده  است، عنوان کرد: با جابجایی این سینما که قدمت تاریخی نیز ندارد و فقط می توان گفت یک نوستالژی برای برخی از افراد محسوب می‌شود بسیاری از مشکلات ترافیکی و ورودی در میدان کرج مرتفع می‌شود.
عضو شورای شهر کرج نیز با بیان اینکه باشگاه میلاد با کاربری فرهنگسرا ساخته و احداث شده است، گفت: تلاش شورای ششم بازگرداندن این بنا به کاربری اصلی خود است تا مردم بتوانند از فضاهای فرهنگی و هنری شهر خود استفاده لازم را ببرند.
ایزدیار با بیان اینکه اولویت امروزی مردم در ورودی شهر کرج معبر و نبود ترافیک است ، اضافه کرد: سراهای مطالعه در ۱۰ منطقه کم برخوردار کرج  به زودی راه اندازی می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها