مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌غربی عنوان کرد:

پایش مصرف انرژی گاز ۱۴۴۰ مورد از ادارات و ارگان‌های دولتی استان

ضریب ایمنی خط لوله انتقال گاز 30 اينچ سرخس/نكا محدوده شيروان تا بجنورد با انجام 7 عملیات اسلیوگذاری (مقاوم‌سازی) در منطقه چهار عملیات انتقال گاز افزایش یافت.
کد خبر: ۱۳۳۵۱۷۶

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، مدیر منطقه 4 عملیات انتقال گاز با اعلام این خبر گفت: به منظور پایش خطوط، پس از اجرای عملیات‌ پیگ‌رانی و شناسایی نقاط آسیب‌دیده، تعمیرات مختلفی با هدف افزایش ایمنی در دستور کار اجرایی منطقه قرار می‌گیرد.
محمد کامل افزود: بر این اساس مطابق با یک برنامه زمان‌بندی ‌شده، عمليات ايمن‌سازي این خط لوله منتج از عمليات توپك‌راني هوشمند شامل 7 عدد اسليو نوع A و B با بهره‌گیری از توان و تجربه متخصصان داخلی و در کوتاه‌ترین زمان و با رعایت کامل پروتکل‌های ایمنی انجام شد.
وی با بیان اینکه در این پروژه بیش از 700 نفر ساعت کار انجام شده است، اظهار کرد: انجام این تعمیرات در مقاوم‌سازی و تقویت خط لوله 30 اینچ سرخس، نکا بسیار موثر بوده و این خط را برای انتقال پایدار و ایمن گاز در زمستان آماده‌تر می‌کند چون با توجه به نیاز منطقه، ایمن بودن این خط برای انتقال گاز در زمستان پیش‌رو، نقش مهمی در انتقال پایدار گاز به حوزه سرزمینی شمال کشور را ایفا می‌نماید.
مدیر منطقه 4 عملیات انتقال گاز با اشاره به اینکه خط لوله 30 اینچ، نقش مهمی در تامین انرژی گاز کشور به عهده دارد، تصریح کرد: انتقال پایدار و ایمن گاز یکی از رسالت‌های مهم این منطقه بوده و همه تعمیرات این خط لوله براساس استانداردهای شرکت انتقال گاز انجام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها