رییس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد :

فروش و عرضه مرغ در استان یزد ساماندهی می شود

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزدگفت: همزمان با مراسم و برنامه های بزرگداشت هفته دولت، 44 طرح و پروژه بخش کشاورزی در سطح استان یزد افتتاح و بهره برداری از آنها آغاز می شود.
کد خبر: ۱۳۳۳۹۲۴

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد، سیّد ابوالفضل وکیلی با بیان این خبر اظهارداشت:این پروژه ها در بخشهای مختلف آب و خاک، تولیدات دامی، تولیدات گیاهی،شیلات و صنایع تبدیلی با اعتباری نزدیک به 96 میلیارد تومان و اشتغالزایی 221نفر به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود : از مجموع 44طرح افتتاحی بخش کشاورزی استان 23 پروژه با اعتباری معادل  128.45ميليارد ريال مربوط به آب و خاک، 6 پروژه با سرمایه ای معادل 44.005 ميليارد ريال مربوط به تولیدات دامی، 4 پروژه با سرمایه ای معادل 86.7 ميليارد ريال مربوط به تولیدات گیاهی، 10 پروژه با سرمایه ای معادل 691.5  ميليارد ريال مربوط به صنایع کشاورزی و 1 پروژه با سرمایه ای معادل 7 میلیارد ریال مربوط به شیلات خواهد بود.

وکیلی خاطر نشان ساخت : از مجموع اعتبارات  این طرح ها؛14.1درصد آن اعتبارت دولتی بوده که در زمینه فعالیت عمرانی ( آب و خاک95درصد و تولیدات دامی 5 درصد) هزینه شده است  و 72.5 درصد آن ازطریق آورده های شخصی و13.4درصد آن نیز با استفاده از تسهیلات  بانکی تامین شده است و انشاء ا...  زمینه اشتغال حداقل  221 نفر را بطور مستقیم فراهم خواهد نمود

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها