رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران:

محور کندوان مسدود است/ تردد عادی در هراز

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: همه جاده‌های ورودی و خروجی مازندران به شدت کنترل می‌شود.
کد خبر: ۱۳۳۲۱۲۰

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ عبادی گفت: با اعلام تعطیلی شش روزه در کشور، کنترل ورودی‌ها و خروجی‌های مازندران افزایش یافته است.

سرپرست پلیس راه مازندران افزود: در راستای اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی و با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در استان مازندران، همه جاده‌های استان به شدت کنترل می‌شود و از ورود خودرو‌های غیر بومی جلوگیری می‌شود.

سرهنگ عبادی خاطر نشان کرد: طرح سراسری ممنوعیت تردد خودرو‌ها در جاده‌های بین استانی از امروز آغاز شد و تا شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

بسته شدن جاده چالوس

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: محور کندوان (چالوس-کرج) برای انجام تعمیرات از ساعت ۸ صبح امروز یکشنبه ۲۴ مرداد بسته شد.

سرهنگ عبادی با اشاره به اینکه عملیات تعمیرات در کیلومتر ۹ محور کندوان خروجی مرزن آباد برای اصلاح تراشه مسیر انجام می‌شود افزود: محور کندوان (چالوس-کرج) از امروز تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ بصورت مقطعی برای تعمیرات بسته می‌شود.

سرپرست پلیس راه مازندران تصریح کرد: در زمان اعلام شده برای تعمیرات (۲۴ مرداد تا ۲۰ شهریور) مقرر شد روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ عصر این مسیر بسته باشد و در این مدت مسیر جایگزین، محور‌های هراز و سوادکوه است.

سرهنگ عبادی افزود: محور کندوان البته در مدت تعمیرات، به غیر از روز‌های تعطیل و یک روز قبل و یک روز بعد از تعطیلات بسته خواهد بود.

جریمه بیش از ۷۸ هزار خودرو در جاده‌های مازندران

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: ماموران پلیس راه و دوربین‌ها از ابتدای امسال تاکنون ۷۸ هزار و ۶۱۲ دستگاه خودرو را در جاده‌های مازندران، جریمه کرونایی کردند و ۴۶ هزار و ۹۳۳ دستگاه خودرو را از مبادی ورودی استان برگشت دادند.

سرهنگ عبادی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۰۳ دستگاه خودرو در جاده‌های استان اعمال قانون و ۱۶۹۲ دستگاه خودرو برگشت داده شدند.


محدودیت ورود خودرو‌های غیربومی به مازندران

سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه ویروس کرونا در استان موج می‌زند از هموطنان خواست برای حفظ جان خود به هیج عنوان به مازندران سفر نکنند.

سرهنگ عبادی افزود: از ۲۲ شهرستان استان مازندران در حال حاضر ۲۱ شهرستان شرایط حاد کرونایی و قرمز دارند و تنها یک شهرستان وضعیت نارنجی دارد.

وی تصریح کرد: همه ورودی‌های استان مازندران کماکان به روی خودرو‌های غیربومی بسته است و همه شش ورودی استان توسط ماموران پلیس و دوربین‌های مدار بسته کنترل می‌شود و برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، ممنوعیت ورود خودرو‌های غیر بومی به استان بیشتر می‌شود.

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه احتمال ریزش سنگ از کوه در محور‌های کوهستانی استان وجود دارد گفت: تاکید پلیس، پرهیز از تردد‌های غیرضروری است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها