پرتابگر ایران در المپیک ناکام بود.
کد خبر: ۱۳۳۱۲۷۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرآنلاین ، احسان حدادی به انتقادات واکنش نشان داد. خلاصه ای از حرف های این پرتابگر تیم ملی در المپیک را می خوانید:

*به عملکرد خودم در المپیک توکیو نمی‌توانم از ۱ تا ۲۰ نمره بدهم چون از صفر به پایین بود.  اما توان دوومیدانی همینی است که در توکیو دیدیم. جدا از اینکه من یک مدال المپیک کسب کرده‌ام، پتانسیل دوومیدانی ما همین است و نباید در چنین میدانی توقع مدال داشته باشیم. 
*ورزشکاری در سن من  هر سال دیرتر در مسابقات شرکت کند، ۱۵ درصد رکوردش افت می‌کند. رکوردی که من داشتم ۳۰ تا ۵۰ درصد افت داشت که به خاطر این است که درگیر دیسک کمر هستم. من  به خاطر احترام به دوومیدانی و منشور المپیک در بازی‌های توکیو شرکت کردم.
*برخی می‌گویند ۱۸، ۲۰ میلیارد خرج احسان حدادی شده اما بودجه سالیانه دوومیدانی ۵ میلیارد تومان است یعنی بودجه چهار سال دوومیدانی خرج من شده است که اصلا صحت ندارد.
*من فدراسیون را زور نکرده‌ام. فدراسیون خودش برنامه دارد و بر اساس نتایج ورزشکاران برایشان هزینه می‌کند. بودجه دوومیدانی قبلا ۱میلیارد تومان بود اما مدال نقره من در المپیک باعث شد این بودجه به ۵ میلیارد برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها