معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به کاهش تصادفات در پایتخت اعلام کرد: با همکاری پلیس راهور و شهرداری ها ۳۰ نقطه حادثه خیر در کلانشهر تهران و اطراف آن ایمن سازی می شود.
کد خبر: ۱۳۲۳۲۸۰
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، عبدالرضا چراغعلی گفت: سومین جلسه شورای ترافیک استان تهران عصر روز گذشته برگزار شد که در این جلسه اعلام شد که میزان تصادفات جاده‌ای استان تهران در ۲ ماه گذشته حدود ۳ درصد کاهش داشته و این کاهش حوادث در راستای اجرای مصوبات شورای ترافیک صورت گرفت.

وی اظهار داشت: شورای ترافیک استان تهران تلاش دارد با ایمن سازی نقاط پرخطر میزان حوادث جاده‌ای را کاهش دهد که این اقدام با همکاری پلیس راهور، شهرداران و فرمانداران در حال انجام است.

خاموشی‌های تهران سهم بسزایی در حوادث بزرگراهی تهران داشته است

معاون استاندار تهران با بیان اینکه خاموشی‌های اخیر سهم بسزایی در حوادث جاده‌ای در مسیر‌های بزرگراهی تهران داشته افزود: با شرکت توانیر هماهنگی‌های خوبی صورت گرفته که این خاموشی‌ها حداقلی باشد و در مسیر‌های بزرگراهی شاهد قطع برق بصورت طولانی مدت نباشیم.

به گفته وی، در این راستا شهروندان هم باید خود را مکلف به امر صرفه جویی در مصرف برق کنند تا شاهد چنین خاموشی‌هایی در مسیر‌های بزرگراهی نباشیم.

چراغعلی تاکید کرد: بررسی‌ها نشان دهنده این است که در زمان خاموشی‌ها میزان تصادفات جاده‌ای افزایشی بوده به همین منظور با شرکت توانیز هماهنگی‌های لازم در این خصوص صورت گرفته است.

وی یادآور شد: کاهش میزان تلفات و حوادث جاده‌ای از ماموریت‌های اصلی شورای ترافیک استان تهران و با همکاری دستگاه‌های وابسته تلاش داریم این کار در برنامه‌های کوتاه و بلند مدت اجرایی و عملیاتی شود.

معاون استاندار تهران گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران نیز طرح‌های مختلفی در راستای ایمن سازی و روشنایی مسیر‌ها انجام می‌دهد که این طرح‌ها نیز به کاهش تصادفات کمک می‌کند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها