با استقبال مسئولان استان

آیت‌الله رئیسی وارد لرستان شد

علیرضا علی میرزایی رئیس شورای هماهنگی ستادانتخاباتی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در اسلامشهر گفت : ملت شریف ایران در مقابل آرایش جنگی دشمن در فضای مجازی آرایش مناسب بگیرند.
کد خبر: ۱۳۲۰۰۶۸

به گزارش خبرنگار جام جم تهران:
علیمیرزایی در نشست خبری شامگاه دوشنبه 17 خرداد ماه با اصحاب رسانه اظهار داشت : بدون تردید در روزهای پایانی منتهی به انتخابات، جبهه خارج نشین ضد نظام، در صدد وارد کردن هجمه سنگینی از تحریفات علیه آیت الله رئیسی و ایجاد تشکیک جهت کمرنگ کردن حضور مردم عزیز پای صندوق های رای می باشد.


رئیس شورای هماهنگی ستادانتخاباتی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در اسلامشهر گفت: برابر شواهد و قراین، شبکه های بهم بافته و در هم تنیده امپراتوری رسانه ای و ابر سخت افزارهای آنها، با بکارگیری هوش های مصنوعی متنوع و متفاوت و بهره گیری از فرزندان رجوی ملعون در فضای مجازی، به تعبیر مقام معظم رهبری (مد) در حالت آرایش جنگی خواهند بود.


علیمیرزایی گفت : با مطالعه آمار و ارقام، مشخص است که یاران جبهه انقلاب ، به فراخور میزان شناخت خود از عرصه فضای مجازی، حالت آماده باش گرفته و بصورت جزیره ای فعالیت می نمایند.


ایشان تاکید کرد: با عنایت به هوشیاری ملت شریف ایران و آشنایی آنها با تاکتیک های تهاجمی غولهای رسانه ای استکبار، با یکپارچگی و وحدت، میتوان امنیت لازم را در فضای مجازی رها شده برای تضمین حضور پرشور مردمی در انتخابات ایجاد نمود.


رئیس شورای هماهنگی ستادانتخاباتی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در شهرستان اسلامشهر اضافه کرد: لازم است به فرموده رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران در مقابل آرایش جنگی دشمن در فضای مجازی آرایش مناسب گرفته و وحدت خود را حفظ نماید.

وی در بخش پایانی این نشست خبری، آغاز جنبش سایبری 20 میلیونی مردمی در اینستاگرام را اعلام و از آحاد مردم شریف و دلسوز ایران اسلامی و جوانان انقلابی دعوت کرد تا با مراجعه به صفحه اصلی حضرت آیت الله رییسی در اینستاگرام، به این جنبش بپیوندند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها