فرماندهی انتظامی استان اردبیل از اجرای موفق طرح ۴۸ ساعته ارتقای امنیت اجتماعی در سطح استان اردبیل خبر داد.
فرماندهی انتظامی استان اردبیل از اجرای موفق طرح ۴۸ ساعته ارتقای امنیت اجتماعی در سطح استان اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۵۳۱۷

به گزارش جام جم آنلاین اردبیل سردار حسینی فرمانده انتظامی استان گفت: برای احساس بیشتر امنیت در اردبیل بنا بر این شد ارتقای امنیت اجتماعی را به مدت ۴۸ ساعت در استان عملیاتی کنیم که خوشبختانه  با توجیه نسبت به ماموریتی که باید انجام شود در نتیجه اقدمات خوب و قابل توجهی شد.

وی افزود: در این ماموریت ۱۲۶۶ نیرو بکارگیری کردیم و از ۳۲۰ دستگاه خودرو و ۶۰ دستگاه موتور سیکلت استفاده شد.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: کشف ۱۰ قبضه سلاح شکاری، ۲۶ کیلوگرم مواد مخدر و کشف ۹۸ فقره انواع سرقت و امول مسروقه شامل لوازم خانگی و ابزارآلات ساختمانی، لوازم خودرویی و... با ارزش ریالی ۲ میلیاردو ۵۰۰ هزار میلیون ریال از جمله کشفیات این عملیات بود.

سردار حسینی بیان کرد: در خصوص احتکار ۲۷۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی، مواد شوینده و بهداشتی و مقدار ۳۶ هزارو ۸۸۳ بسته سیمان به میزان ۴۰۰ پاکت و ۲۰ دستگاه ماینر رمز ارز دیجیتال، ۱۷۸۵ کیلوگرم خامه، ۶ تن روغن نباتی نیمه جامد احتکار شده، ۳ هزار کیلوگرم ذرت کشف شد و مقدار ۳ هزار کیلوگرم چوب نئوپان، ۴۲۰۰ کیلوگرم زغال قاچاق، ۱۴۸ هزار ۲۰۰ کیلوگرم نهاده‌های دامی خارجی و قاچاق از نوع جو بارزش تقریبی ۹ میلیاردو ۳۰۰ میلیون ریال از دیگر کشفیات بود.

وی ادامه داد: همچنین کشف مرغ توزیع خارج از شبکه به مقدار ۷ تن و کشف اخلال در نظم اقتصادی به ارزش تقریبی ۱۲۶ میلیارد ریال، اقدامات ویژه در فضای مجازی از جمله کشف ۲۴ مورد پرونده در موضوعات مختلف در خصوص اراذل و اوباش که با احضار هدفمند و مناسبی که داشتیم ۹ نفر از اراذل واوباش نوظهور شناسایی و نهایتا رصد اطلاعاتی قرار گرفت و در ۱۷ پاتوق مربوط به صنوف شناسایی و با این اراذل برخورد شد.
فرمانده انتظامی استان گفت: در این عملیات کلا ۵۵۰ نفر دستگیر شدند که سرقت، تهیه و توزیع و مصرف مواد مخدر، کالای قاچاق و ارز و الباقی جرائم را مرتکب شده بودند.

سردار حسینی ادامه داد: در خصوص اقدامات امور شد آمدی نیر توقیف ۲۰۰ دستگاه خودرو و ۶۳ دستگاه موتور سیکلت و اعمال قانون به تعداد ۵ هزارو ۵۲ فقره برخورد بامظاهر علنی روزه خواری که نهایتا ۱۰۷ نفر دستگیرشدند و ۷۵ فقره پلمپ واحد صنفی داشتیم.

وی در خاتمه گفت: از همکاری مردم عزیز و شریف استان اردبیل برای توفیقاتی که در ۴۸ ساعت گذشته داشتیم قدردانی می‌کنیم و استدعا داریم همیشه احساس مسئولیت کرده و با مجموعه فرمانده انتظامی استان همکاری داشته باشند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها