هر از گاهی که میخواهید ماشین تان بدون رفتن به کارواش تمیز شود باید نکاتی را رعایت کنید که در ادانه به آن ها اشاره میشود.
کد خبر: ۱۲۹۳۳۴۲

بهترین راه برای شستن ماشین:

شستشو با کف مناسب

به گزارش جام جم آنلاین ،حتی اگر مایع ظرفشویی دستی چربی زدایی خوبی است ، اما مورد استفاده در پایان وسیله نقلیه نیست. بله ، خاک ، چربی و موم کهنه را از بین می برد. اما همچنین روغنهای مهم را از انتهای رنگ می مکد. به طور مکرر از آن استفاده کنید و عمر کار خود را کاهش دهید. برای شستشوی دستمال شستشو اغلب از آن استفاده کنید. برای جلوگیری از خراش بیشتر قسمتهای جاده را از روی دست تمیز می کند. سپس دستکش را درون ماشین لباسشویی بیندازید تا کاملا تمیز شود. پس از پایان کار ، چند مرحله دیگر برای محافظت از پایان ماشین خود بردارید.

بهترین روش برای تمیز کردن ماشین: پایان کار را بچرخانید

اتومبیلی که با سرعت 60 مایل در ساعت در جاده حرکت می کند ، به تخته دارت برای هر نوع خام در هوا تبدیل می شود. کت شفاف وسیله نقلیه شما مقداری از آن را منحرف می کند اما می تواند سخت تر باشد. شستشو ، آلودگی های سطح را از بین می برد ، اما ممانعت از رس تنها راه بیرون آوردن مواد جاسازی شده است. یک کیت میله سفالی بخرید که شامل اسپری روان کننده و چندین قطعه خاک رس مصنوعی است. خاک رس را با پاره کردن یک قطعه در چهار بخش آماده کنید. یک قسمت را به صورت پنکیک کوچک کف دست صاف کرده و با حرکت عقب و جلو آن را روی رنگ بمالید. خاک رس را روی خود تا کنید ، آن را ورز دهید و دوباره ورز دهید تا خاک رس خاکستری شود. سپس آن را پرتاب کنید و از یک قطعه تازه استفاده کنید تا زمانی که "دارت" را بردارید و یک پایان شیشه مانند بدست آورید. با این نکات در مورد فرورفتگی ها چند ترفند بیشتر در مورد ماشین یاد بگیرید ، می توانید آنها را خودتان برطرف کنید.

بسیاری از دارندگان اتومبیل صیقل کاری را با اپیلاسیون اشتباه می گیرند. اما آنها مراحل جداگانه ای هستند. پرداخت ، نقص ها و خراش های سطح کوچک را از بین می برد و باعث براق شدن جلوه می شود. اپیلاسیون براقیت بیشتری می بخشد و از جلد در برابر عناصر محافظت می کند. بیشتر از پرداختن صرف نظر می کنند زیرا نمی خواهند پول یک صیقل دهنده یا چربی آرنج را برای لاک زدن دست سرمایه گذاری کنند. اما پرداخت پایان وسیله نقلیه خود کلید دستیابی به بهترین براقیت است (افراد مثبت هرگز از آن چشم پوشی نمی کنند). پولیش را با سرعت کم اجرا کنید تا ترکیب آن در کل منطقه برای بهترین تمیز کننده ماشین پخش شود. سپس سرعت را بالا برده و به صیقل دهنده اجازه دهید کار را برای شما انجام دهد.

با واکس مصنوعی آینه را تمام کنید

بعضی از مردم به موم کارناوبا قسم می خورند. درخششی عمیق و گرم ایجاد می کند. اما ما ظاهر براق و مرطوب موم های پلیمری مصنوعی جدید (که به آن ماده سیلانت رنگ نیز می گویند) مانند موم مایع نهایی را ترجیح می دهیم. این گران قیمت تر از مواد مصنوعی دیگر است ، اما یک فیلم سفید روی پلاستیک یا تریم باقی نمی گذارد - این یک مزیت واقعی است. به علاوه ، کاربرد آن بسیار آسان است. موم را به اپلیکاتور کف بمالید و با یک حرکت چرخان آن را در قسمت انتهایی بمالید. سپس با یک حوله میکروفیبر مه را پاک کنید. به محض بارگیری اولین حوله تمیز ، حوله تمیز خود را ببندید و یکی از ترفندهای هوشمندانه ما در زمینه ماشین باشد.

گرد و غبار را از بین ببرید

بیشتر با شستن موکت به تمیز کردن فضای داخلی می پردازند. این یک اشتباه است - هنگام تمیز کردن سطوح فوقانی ، آن را دوباره کثیف خواهید کرد. در عوض ، ترفندهای اتومبیل ما را امتحان کنید و از بالا شروع کنید و به سمت پایین حرکت کنید. سربرگ ، داش ، کنسول و پانل های در را وکیوم کنید. سپس تمام شیشه ها را تمیز کرده و گوشه ها و جرقه ها را گردگیری کنید. گرد و غبار را با یک برس ریزه کاری از روی ترک ها پاک کنید. با جاروبرقی خود بلافاصله همه آن مواد خام را بگیرید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها