عده ای با هجوم به حرم رضوی، اقدام به هتک حرمت آستان مقدس رضوی کردند.
کد خبر: ۱۲۶۲۰۹۳

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا ، پس از بسته شدن درب های حرم مطهر رضوی بعد از نماز مغرب و عشاء شامگاه گذشته به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، عده ای با هجوم به سمت حرم رضوی، به این اقدام اعتراض کرده و موجب هتک حرمت این آستان مقدس شدند.

گفتنی است حجت الاسلام مروی تولیت آستان قدس رضوی در پی ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزیر بهداشت و درمان ، توقف موقت زیارت حرم رضوی را از روز سه شنبه ۲۷ اسفندماه اعلام کرده بود.

تولیت آستان قدس رضوی روز گذشته در جمع خدام آستان قدس تصریح کرده بود: متاسفانه گاهی اتفاقاتی رخ می دهد که شرایطی که باب میل ما نیست را بر ما تحمیل میکند، اکنون شرایط استثنایی داریم، این موضوع شعار، سیاسی کاری یا شایعات نیست. این خطر و گرفتاری جدی است که کل دنیا را درگیر کرده، موضوع شوخی بردار نیست.

همچنین چندی پیش دفتر مقام معظم رهبری طی اطلاعیه ای اعلام کرد مراسم سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای که همه ساله در روز اول سال نو در حرم مطهر رضوی برگزار میشد، امسال به علت توصیه های بهداشتی برای جلوگیری از گسترش بیماری ناشی از ویروس کرونا برگزار نخواهد شد و معظم له به مشهد سفر نخواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها