تورنمنت چهارجانبه فوتسال - اصفهان

پیروزی ایران مقابل قزاقستان در ثانیه های پایانی

مسابقات ۴ جانبه فوتسال اصفهان

تساوی ایران مقابل آذربایجان در نخستین دیدار

تیم ملی ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات ۴ جانبه فوتسال اصفهان در برابر تیم ملی آذربایجان که ۵ بازیکن برزیلی در ترکیب خود داشت به تساوی ۳ بر ۳ رسید.
کد خبر: ۱۰۹۹۶۴۲
تساوی ایران مقابل آذربایجان در نخستین دیدار

به گزارش جام جم آنلاین به نقل ازتسنیم، دیدار 2 تیم ایران و آذربایجان در مسابقات 4 جانبه فوتسال اصفهان از ساعت 18 در سالن 25 آبان اصفهان آغاز شد.

ناظم الشریعه برای این دیدار سپهر محمدی، علی‌اصغر حسن‌زاده، احمد اسماعیل‌پور، حمید احمدی، حسین طیبی، علیرضا رفیعی، محمد شجری، مهران عالیقدر، مهدی جاوید، مسلم اولادقبا، ابوالقاسم عروجی، مسعود محمدی، محمدرضا سنگ‌سفیدی و سعید احمدعباسی را در لیست خود قرار داده است.

آذربایجان نیز با ترکیب حسین‌لی روفشان، تلس مارتینز تیاگو، ملو بورکس ادواردو، فارزالیف ریزوان، ناسیمنتو واستوز گابریل، کوردوف امین، حمزایف سمیر، عاطایف ایسا، سولطانوف رنات، کوفداروف رامیز، اولیویرا دوناسیمنتو ویلیامیز، کاردوسو اورتون، ممدوف سیمور و کاروال‌هو ویللا دوسانتوز رافائل به مصاف ایران می‌رود.

گابریل بازیکن تیم آذربایجان در دقیقه 2 بازی نخستین گل تیمش را وارد دروزاه خالی تیم ملی ایران کرد.

در دقیقه 4 علی اصغر حسن‌زاده حرکتی انفرادی را آغاز کرد و پس از جای گذاشتن چندین بازیکن با ضربه‌ای آرام و زیبا توپ را وارد دروازه آذربایجان کرد.

حسین طیبی لژیونر تیم ملی ایران در دقیقه 5 گل دوم تیم ملی ایران را با شوتی زیبا به ثمر رساند.

کاکائو سرمربی تیم ملی قزاقستان با حضور در جایگاه خبرنگاران دیدار ایران و آذربایجان را از روی سکوها مورد آنالیز قرار داد.

در دقیقه 11 بازی ادواردو دیگر بازیکن برزیلی تیم ملی آذربایجان شوت سنگینی را به سمت دروازه حریف زد که سپهر محمدی با واکنشی بسیار دیدنی این توپ را دفع کرد.

رافائل نیز دیگر بازیکن برزیلی تیم ملی آذربایجان در دقیقه 15 بازی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

شجری بازیکن تیم ملی ایران در دقیقه 28 بازی گل سوم ایران را با ضربه‌ای بسیار زیبا به ثمر رساند.

در دقیقه 39 این دیدار تیاگو دیگر بازیکن برزیلی تیم آذربایجان گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

سپهر محمدی شماره یک تیم ملی در این دیدار در چندین صحنه بازیکنان تیم حریف را ناکام گذاشت که این مسئله سبب شد تا هواداران به شدت این بازیکن را مورد تشویق قرار دهند.

مسابقات 4 جانبه فوتسال اصفهان با حضور 4 تیم ایران، قزاقستان، روسیه و آذربایجان در سالن 25 آبان اصفهان در حال برگزاری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها