جام جم آنلاین - آرشیو

ترکیب اقتدار و درایت

ترکیب اقتدار و درایت

رژیم اشغالگر صهیونیستی و حامیان آن در شرایط بحرانی ناشی از عملیات غرور‌آفرین اخیر کشورمان در مواجهه با جنایت اخیر این رژیم جعلی در سوریه به سر می‌برند.

افزایش اعتبار برای تقابل با اسرائیل

افزایش اعتبار برای تقابل با اسرائیل

 منطقه وارد مرحله جدیدی شده و رژیم صهیونیستی در انزوا قرار گرفته است و ملت‌های منطقه اعتبار جدیدی برای تقابل با اسرائیل به دست آورده‌اند.

تسلط ایران بر قواعد اقدام

تسلط ایران بر قواعد اقدام

پاسخ کوبنده و قاطعانه جمهوری اسلامی ایران به رژیم غاصب و ستمگر صهیونیستی، به خرسندی و افتخار همه ملت‌های منطقه و حتی ملت‌های غیرمسلمان در جهان منجر شده است. امروز شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی تبدیل به یک افسانه شده و در مقابل، روز به روز این رژیم بیشتر مسیر سقوط و نابودی را طی می‌کند.

عملیات انتقامی با رکورد نظامی

عملیات انتقامی با رکورد نظامی

به اذعان بسیاری از کارشناسان مسائل نظامی، عملیات بامداد دیروز به‌عنوان یک رکورد حملات پهپادی به‌شمار می‌آید. پس از چندین روز از هراسی که بر سرزمین‌های اشغالی و شهروندان رژیم‌صهیونیستی حاکم شده بود، عملیات بامداد یکشنبه آغاز شد و به اذعان مقامات این رژیم بیش از ۳۳۰ موشک و پهپاد به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد که بخش اعظم آنها به اهداف مورد نظر اصابت کرد.

آیا رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد؟

آیا رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد؟

با توجه به آسیب‌پذیری و ترس آمریکا و اسرائیل از طولانی‌شدن درگیری‌ها، آنها در برابر اقدام ایران سکوت خواهند کرد یا به صورت محدود پاسخ خواهند داد؟ رژیم‌صهیونیستی برای دادن پاسخ به این اقدام بسیار اندیشه خواهد کرد، زیرا دو مسأله برای اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها بسیار مهم است.

پاسخی بسیار فراتر از پیش‌بینی تل‌آویو

پاسخی بسیار فراتر از پیش‌بینی تل‌آویو

جمهوری اسلامی ایران در واکنش به حمله رژیم اشغالگر به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، عملیات گسترده‌ای را در اراضی اشغالی صورت داد و صدها پهپاد و موشک را به عمق استراتژیک اسرائیل فرستاد. باید توجه داشته باشیم که اساسا پاسخ ایران به‌مراتب، فراتر از پیش‌بینی‌ها و پیش‌فرض‌های صورت‌گرفته و اعلام‌شده تل‌آویو و آمریکا بود.

هیمنه‌ای که فرو ریخت

هیمنه‌ای که فرو ریخت

عملیات وعده صادق آغازی برای شروع رویارویی و تنبیه رژیم اشغالگر قدس است و اگر این رژیم همچنان به رویکرد‌های شرارت آمیز خود علیه منافع جمهوری اسلامی ادامه داد بدون شک با پاسخ سخت نیرو‌های مسلح ایران مواجه خواهد شد.

تثبیت قدرت بازدارندگی ایران

تثبیت قدرت بازدارندگی ایران

بر اساس اطلاعات رسانه‌های صهیونیستی پس از انجام عملیات «وعده صادق» رئیس جمهور آمریکا به صراحت تاکید کرده است که اسرائیل نباید به فکر پاسخ مجدد به ایران باشد؛ این رویکرد نشان می‌دهد که قدرت بازدارندگی راهبردی جمهوری اسلامی ایران تثبیت شده است. 

نفوذ به عمق رژیم صهیونیستی

نفوذ به عمق رژیم صهیونیستی

در عملیات «وعده صادق» جمهوری اسلامی ایران نشان داد که قادر است به عمق رژیم صهیونیستی و یا هر هدف دیگری نفوذ کند. لازم به یادآوری است که در کنار این اقدام عملیات سایبری نیز در دستور کار قرار گرفت.

دستاوردهای عملیات غرورآفرین «وعده صادق»

دستاوردهای عملیات غرورآفرین «وعده صادق»

در اولین ساعات بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ عملیات غرور آفرین «#وعده_صادق» با رمز مبارک یا رسول الله و با هدف انتقام از رژیم غاصب صهیونیستی آغاز گردید.

درسی عبرت آموز برای رژیمی شرور

درسی عبرت آموز برای رژیمی شرور

عملیات وعده صادق نشان داده که جمهوری اسلامی نسبت به حفظ منافع خود در داخل و خارج از ایران قاطعانه برخورد خواهد کرد.

رئیس دانشگاه آزاد علیه دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد علیه دانشگاه آزاد

سال ۱۳۶۱ وقتی رئیس مجلس وقت پیشنهاد تاسیس دانشگاه آزاد را داد، بنا بود این دانشگاه در حوزه برقراری عدالت آموزشی و توزیع عادلانه امکانات فرهنگی و علمی گام بردارد‌؛‌ اهدافی که بعدها با گسترش صرفا  کمی و افتتاح شعب گوناگون در نقاط مختلف کشور بدون توجه به جنبه‌های کیفی به فراموشی سپرده شد.

توقیف کشتی صهیونیستی جلوه‌ای از جنگ ترکیبی ایران علیه اسرائیل

توقیف کشتی صهیونیستی جلوه‌ای از جنگ ترکیبی ایران علیه اسرائیل

توقیف کشتی صهیونیستی از سوی نیروی دریایی سپاه پاسداران در تنگه هرمز حاوی پیام‌های مهمی برای آمریکا و رژیم اشغالگر قدس بود.

تمدن منهای معنویت

تمدن منهای معنویت

رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز عید فطر با محکومیت شدید حمایت‌های نظامی، سیاسی و اقتصادی دولت‌های غربی به‌خصوص آمریکا و انگلیس از جانیان صهیونیست تاکید فرمودند:«این دولت‌ها در حادثه غزه، ذات شریر تمدن غرب را به دنیا نشان دادند البته ما و منتقدان تمدن غربی، قبلا بارها گفته بودیم که ذات این تمدن، خصومت و عناد با فضائل و ارزش‌های معنوی و بشری است و عملکرد دولت‌های حامی رژیم جعلی صهیونیستی، در شش ماه حوادث غزه این واقعیت را برملا کرد.»

افکارعمومی جهان موافق اقدام متقابل ایران

افکارعمومی جهان موافق اقدام متقابل ایران

درچنین شرایطی این حق برای جمهوری اسلامی ایران ایجاد شده که  در پاسخ متقابل به هر شکلی که مصحلت می‌داند به منافع اسرائیل در هر نقطه‌ای از جهان از داخل و خارج ایران آسیب بزند. این حق برای ایران محفوظ است و مقررات بین‌المللی هم این حق را به‌عنوان دفاع از خود تلقی می‌کند و اجازه این کار را به کشورمان می‌دهد و افکار عمومی جهان هم همراه جمهوری اسلامی است. به‌دلیل این‌که ایران در راه دفاع از مردم مظلوم فلسطین دچار صدمه شده و بهترین نیرو‌ها و دیپلمات‌های خود را از دست داده است.

وحشت صهیونیست‌هااز پاسخ کوبنده ایران

وحشت صهیونیست‌هااز پاسخ کوبنده ایران

۱۸۶روز ازعملیات طوفان الاقصی می‌گذرد و شرایط برای مردم مظلوم غزه هر روز دردناک‌تر می‌شود اما روحیه مقاومت و جهادی همچنان در میان مردم غزه بالاست و این نقطه قوت ملت فلسطین است که نشان می‌دهد برخلاف بمباران‌ها و شهادت بیش از ۳۳هزارنفر و مجروح شدن حدود ۷۶هزار نفر، مردم غزه همچنان در برابر ابزار‌های کشتار جمعی رژیم صهیونیستی مقاومت می‌کنند.

غرب در باتلاق تل‌آویو

غرب در باتلاق تل‌آویو

آنچه الان در مذاکرات آتش‌بس در قاهره می‌گذرد در کنار اهمیتی که برای تحولات منطقه و سرنوشت جنگ غزه دارد شاید بتوان گفت نقطه عطفی (البته منفی) در روند دیپلماسی آمریکاست و واشنگتن هیچ‌گاه در طول تاریخش در چنین نقطه‌ای قرار نگرفته بود و هرگز مشابه آن‌چیزی را که اکنون در قاهره جریان دارد در سیاست خارجی خود تجربه نکرده بود.

رژیم صهیونیستی بشدت نگران پاسخ کوبنده ایران

رژیم صهیونیستی بشدت نگران پاسخ کوبنده ایران

مساله انتقام و پاسخ کوبنده همچنان در دستور کار جمهوری اسلامی ایران قرار دارد. فراموش نکنیم که حدود یک هفته است که رژیم صهیونیستی در حال آماده باش کامل قرار گرفته و حدود ۱۷ سفارتخانه خود را نیز تعطیل کرده است این رویکرد نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی بشدت نگران پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران است. 

شکست در میدان، مقدمه عقب‌نشینی رژیم‌صهیونیستی

شکست در میدان، مقدمه عقب‌نشینی رژیم‌صهیونیستی

همان‌طور که در خبرها آمده بود ارتش رژیم‌صهیونیستی از برخی مواضع خود در غزه عقب‌نشینی کرده. دلایل آن کاملا روشن است. از مدت‌ها پیش به‌ویژه در مقطع برقراری آتش‌بس موقت و مرحله اول تبادل اسیران، میان نظامیان و سیاسیون صهیونیست درباره نحوه ادامه یا توقف جنگ در غزه اختلافات و دعوای شدیدی رخ‌داد.

تحول، پرقدرت ادامه دارد

تحول، پرقدرت ادامه دارد

فروردین سال۱۴۰۳ را می‌توان فصل نوی برداشت از ماه‌ها مداقه و تلاش برای تدوین و تبیین و اجرای سند تحول صداوسیما دانست.

2 صفحه

نیازمندی ها