با حضور رئیس مرکز شیعیان سمرقند و رئیس دپارتمان گردشگری بخارا؛

امضای تفاهم‌نامه همکاری دو جانبه میان شهرهای سمنان و سمرقند و بخارا

جشن بزرگ خانواده کارگری شهرداری سمنان با نام «سپاس کارگر» همزمان با هفته کار و کارگر برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۵۵۳۹۴
نویسنده بهروز بهشتی

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از سمنان، جشن بزرگ خانواده کارگری شهرداری سمنان با نام «سپاس کارگر»  با حضور مهندس هاشمی استاندار سمنان، دکتر موسوی شهردار سمنان، مهندس خراسانیان رییس شورای اسلامی شهر سمنان ، اعضای محترم شورا، فرماندهان نظامی و انتظامی استان، جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی و ۶۰۰ نفر از کارگران شهرداری سمنان به همراه خانواده محترم به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر در سالن هلال احمر برگزار شد.

در این آیین که همراه با برنامه های شاد و متنوع برگزار شد، از کارگران نمونه شهرداری سمنان تجلیل به عمل آمد و بر روی تابلوی دست نوشته هایی برای روز کارگر از طرف استاندار سمنان، شهردار، رئیس و  اعضای شورای شهر در توصیف کارگر جملاتی نگاشته گردید و امضا شد.

استاندار سمنان در این آیین گفت: هفته بزرگداشت کار و کارگر و همچنین معلم را خدمت همه زحمتکشان این مرز و بوم تبریک عرض می کنم و از تلاش شبانه روزی و جهادی شهردار محترم سمنان، نیروهای شهرداری به ویژه خانواده شریف آنها به خاطر صبر و تحمل همیشگی کمال سپاس را دارم. خوشبختانه تغییر و تحول در عرصه های مختلف شهری و تعامل شهرداری با سایر دستگاه ها قابل لمس و مشاهده است.

وی افزود: خوشبختانه مردم متدین استان سمنان با استقبال بی نظیر خود از رئیس جمهور محترم باعث ثبت برگ زرین دیگری در این استان شده اند.

مهندس هاشمی خاطرنشان کرد: آزادسازی کاروانسرا، انتخاب شهر سمنان به عنوان پایتخت کتاب کشور و راه ابریشم، افتتاح پل غیر هم سطح شهرک صنعتی و شهید دانشگر، واگذاری اراضی طرح جوانی جمعیت پیشگام بخشی از مهمترین اقدامات انجام شده طی این ۳ سال اخیر بوده است.

استاندار سمنان تصریح کرد: در سطح استان سمنان با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و وحدت نیروهای امنیتی شاهد امنیت پایدار می باشیم.

در ادامه این آیین، مهندس خراسانیان رییس شورای شهر سمنان گفت: کار دو بخش دارد و کارگران ما، علاوه بر کسب روزی حلالی که  دارند، هدفی در راستای  خدمات  به  تمامی مردم ارائه می‌دهند که این بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه در چنین روزی  در سراسر جهان روز کار و کارگر است، افزود: تفاوت نگاه دنیا با ما این است که نگاه دنیا به کارگر، نگاهی ابزاری است.

رییس شورای شهر سمنان خاطرنشان کرد: بنده و اعضای محترم شورا قدردان زحمات کارگران محترم و خدوم شهرداری هستیم و تلاش داریم تا با پیگیری مسائل و مشکلات این عزیزان ، پاسخگوی بخشی از مطالبات بحق آنان باشیم.

دکتر حسین موسوی شهردار سمنان و رییس مرکز بین المللی پایتخت جاده ابریشم سمنان در این آیین با تاکید بر نقش بی بدیل کارگران شهرداری در رشد و توسعه شهر، اظهار کرد: یقینا اگر تلاش و همدلی و همراهی کارگران شهری با مدیریت شهری نبود، امروز شاهد اتمام پروژه های نیمه کاره و تغییر در ساختار و سیمای شهر نبودیم و این موارد قابل مشاهده و لمس برای شهروندان نبود.

وی با تقدیر از زحمات خانواده کارگران محترم شهرداری، افزود: تمامی تلاش ما در شهرداری و اولویت ما همواره بر انجام پرداختی های بموقع و ایجاد رفاه برای کارگران بوده است و خانواده محترم کارگران اطمینان خاطر داشته باشند که رفع مشکلات و تامین رفاه و آرامش آنان دغدغه همیشگی مدیریت شهری و در اولویت است.

رییس مرکز بین المللی پایتخت جاده ابریشم سمنان خاطرنشان کرد: قطعا یکی از ارکان موثر و تاثیرگذار در موضوع راه ابریشم ، تکیه بر توان کارگران عزیز و خدوم ما می باشد که انشالله از این ظرفیت استفاده خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها