جاده‌های کوهستانی گلستان برای تردد خودروها باز است
مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان:

جاده‌های کوهستانی گلستان برای تردد خودروها باز است

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان:

تمام محورهای مواصلاتیِ کوهستانی در گلستان مسدود شد

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی گلستان گفت: بارش شدید برف و کولاک در گلستان باعث شد تا تمامی محورهای کوهستانی به استان‌های همجوار تا اطلاع ثانوی مسدود شوند.
رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی گلستان گفت: بارش شدید برف و کولاک در گلستان باعث شد تا تمامی محورهای کوهستانی به استان‌های همجوار تا اطلاع ثانوی مسدود شوند.
کد خبر: ۱۴۴۳۶۶۰
نویسنده شبیر دائمی

رییس پلیس راه گلستان به تشریح آخرین وضعیت راه‌های گلستان پرداخت و گفت: تردد در راه‌های کوهستانی گلستان فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است. سرهنگ محمود شهرکی اظهار کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی در گلستان، در حال حاضر در تمامی راه‌های مواصلاتی استان شاهد بارش باران هستیم.وی با بیان اینکه تردد در راه کوهستانی درازنو به کردکوی بدون داشتن زنجیر چرخ ممکن نیست، افزود: همچنین بارش برف در جاده توسکستان- شاهرود شدید است و در این شرایط هم تردد بدون زنجیر چرخ امکانپذیر نیست.سرهنگ محمود شهرکی اظهار کرد: با توجه به ریزش شدید برف و کاهش دید رانندگان و همچنین لغزنده بودن سطح محور از سمت استان همجوار (سمنان) با هماهنگی به عمل آمده محور توسکستان مسدود شد.وی افزود: رانندگانی که قصد عزیمت به استان همجوار را دارند از مسیر جایگزین خوش ییلاق تردد کنند.رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گلستان گفت: داشتن تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ از ضروریات سفر در این مواقع است که رانندگان باید آن را به همراه داشته باشند.به گفته رییس پلیس راه گلستان؛ جاده خوش‌ییلاق نسبت به سایر مسیرها وضعیت مناسب‌تری دارد و حتی در برخی نقاط این محور، امکان تردد بدون زنجیر چرخ هم وجود دارد.

شهرکی از بارش باران و لغزندگی جاده در محورهای جنگل گلستان و گلیداغ خبر داد و گفت: راه اولنگ حد فاصل رامیان- شاهرود نیز همچنان مسدود است و کاربران جاده‌ای به هیچ عنوان از این مسیر تردد نداشته باشند.

وی تصریح کرد: محور اصلی جنگل گلستان به استان خراسان شمالی به علت بارش شدید برف و کولاک مسدود شد.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی گلستان خاطرنشان‌کرد: همچنین محور اصلی آزادشهر به شاهرود، ، محور "اولنگ" رامیان به استان همجوار به علت بارش شدید برف و کولاک مسدود شده‌است.

وی ادامه داد: تردد در جاده‌های بین شهری در سطح استان گلستان جریان دارد اما تمامی محورهای مواصلاتیِ کوهستانی به استان‌های همجوار مسدود شده است.

وی از هم‌استانی‌ها خواست از سفر غیرضروری بپرهیزند و هنگام سفرهای ضروری زنجیر چرخ، البسه گرم، سوخت کافی به همراه داشته و از سالم بودن برف‌پاک کن، بخاری و لاستیک خودرو اطمینان حاصل کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها