پاک نیت از باندبازی در سینما و تلویزیون گفت

محمود پاک نیت بازیگر پیشکسوت سینمای کشورمان از روزهای جوانی تا این روزها که پا به میانسالی گذاشته است همواره پر انرژی و با انگیزه در آثار سینمایی و تلویزیونی ظاهر شده است ، او به بهانه بازی در سریال «پریا» گفت و گویی انجام داده و در بخشی از آن درباره بندبازی در سینما و تلوییون صحبت کرده است.
کد خبر: ۹۴۰۳۴۵
پاک نیت از باندبازی در سینما و تلویزیون گفت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مشرق، او در پاسخ به این پرسش که بسیاری از بازیگران هم نسل شما از بیکاری شکایت دارند و معتقدند باند بازی در سینما و تلویزیون وجود دارد، گفت: من خیلی با این حرف که باند بازی در سینما و تلویزیون وجود دارد موافق نیستم. زمانی که یک گروه با هم همکاری می کنند چه عوامل پشت صحنه مانند تهیه کننده و کارگردان و تصویربردار و چه بازیگران و... همه دوست دارند در کارهای بعدی نیز با هم همکاری داشته باشند چراکه بر توانایی های یکدیگر واقف هستند و به واسطه آشنایی که با هم دارند دیگر در زمان کار خیلی از مسایل را لزومی ندارد به هم توضیح دهند. من نام این کار را باند بازی نمی گذارم. زمانی که تئاتر بازی می کردیم گروه داشتیم و خیلی طبیعی است که یک گروه تئاتری در همه کارها با هم همکاری داشته باشند. در سینما و تلویزیون هم این گروه ها می توانند وجود داشته باشند.

او افزود: البته متاسفانه افرادی در سینما و تلویزیون هستند که آدم های نابلد را وارد این حرفه می کنند و به این ترتیب بازیگران کاربلد و حرفه ای و کسانی که سال های سال برای رسیدن به این عرصه زحمت کشیده اند خانه نشین شده اند. متاسفانه اغلب این بازیگران نابلد نه بخاطر حضور در کارهای هنری و فرهنگی که تنها به جهت خودنمایی و شهرت وارد این حرفه می شوند . این افراد تنها به واسطه چهره زیبایشان وارد دنیای بازیگری می شوند و مردم هم با اهمیت دادن به آنها به حضورشان در این عرصه پروبال می دهند. این موضوع در همه دنیا وجود دارد و مختص کشور ما و سینمای ما نیست اما در آن کشورها حضور نیروهای جوان (مستعد یا غیر مستعد) مانع از حضور بازیگران توانا در عرصه بازیگری نمی شود. البته حضور این افراد که به واسطه پارتی و آشنا و چهره وارد سینما و تلویزیون می شوند در نهایت ماندگار نخواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها