هفته سوم لیگ برتر؛

شکست تلخ استقلال در آزادی

تیم فوتبال استقلال که در دو دیدار ابتدایی خود در شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر صاحب یک تساوی و یک شکست شده بود، در سومین دیدار خود برابر صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی تن به شکستی تلخ داد.
کد خبر: ۹۲۸۹۶۶
شکست تلخ استقلال در آزادی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، دومین دیدار از هفته سوم رقابت های لیگ برتر شامگاه امروز جمعه بین تیم های استقلال تهران و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک صنعت نفت به پایان رسید. علی قربانی(۷۳) برای استقلال، رضا نوروزی(۸۷) و حسین بغلانی(۹۰)برای صنعت نفت گل زدند.

شاگردان علیرضا منصوریان که در این دیدار از حمایت خوب و پرشور تماشاگران خود سود می بردند در طول نیمه اول تیم برتر میدان بودند و بارها تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفتند اما دفاع خوب و کم اشتباه صنعت نفت این اجازه را به آبی پوشان نداد.

در نیمه دوم بازهم برتری با استقلال بود و این تیم بارها در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما دفاع چند لایه صنعت نفت اجازه باز شدن دروازه را نداد تا اینکه علی قربانی در دقیقه ۷۳ از خلا دفاعی استقلال استفاده کرد و دروازه حریف را باز کرد.

در دقایق پایانی نادر دست نشان سرمربی تیم صنعت نفت رضا نوروزی مهاجم پیشین پرسپولیس و فولاد را به میدان فرستاد که این بازیکن در دقیقه ۸۷ از بین سه مدافع استقلال عبور کرد و با یک ضربه چیپ دروازه رحمتی را باز کرد.

درحالی که این دیدار به وقت های اضافه کشیده شده بود امید ابراهیمی درون محوطه جریمه مرتکب خطای پنالتی شد که این ضربه به گل دوم نفتی ها تبدیل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۱
نرم افزار موبایل
-
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
۰
۰
منصوریان فقط پول خرج كرده و مطمنم این فصل داغون میكنه استقلالو،ولی مظلومی تیمش عالی بود،نباید بركنار میشد
نرم افزار موبایل
-
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
۰
۰
چقدر غلط تایپی...
محمد
-
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
همچنین غلط نگارشی!!!!!!!
نرم افزار موبایل
-
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
۰
۰
خدا كنه استقلال لیگ یك نره
داود - آبادان
-
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
۰
۰
ناسلامتی صنعت نفت آبادان است , الكی كه نیست این تیم ما در حقیقت تیم اصلی برزیل است , ما آبادانی ها همه با برزیلیها پسر خاله هستیم . صنعت نفت آبادان = برزیل
حسن
-
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
۰
۰
1-اقای گزارشگر از هیجان دچار تپق شده وضربه چپ راضربه چیپ نوشته.2- ما همواره رقیب خودرا كوچك میشماریم وهرچه بشود از ماست.3-توپ گرد است این فراموش نشود.
تراختورستان
-
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
۰
۰
چرا تلخ. ما كه لذت بردیم
مرام تراختوری
-
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
شما همیشه از ناراحتی دیگران شاد میشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بی طرف
-
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
۰
۰
علی قربانی در دقیقه ۷۳ از خلا دفاعی "استقلال" استفاده كرد خلا دفاعی نفت نیست؟
وطنم ابادان
-
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
۰
۰
باسلام واحترام
جناب منصوریان مصیبت واردشده راتسلیت عرض می نمایم
نرم افزار موبایل
-
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
۰
۰
شكست پلی است برای ... شكستهای بعدی

نیازمندی ها