یک بسته مشکوک در نزدیکی هتل تیم ملی فرانسه منفجر شد

تدابیر شدید امنیتی در آستانه فینال یورو 2016

تدابیر شدید امنیتی در اطراف ورزشگاه محل برگزاری دیدار فرانسه و پرتغال حکم‌فرما است.
کد خبر: ۹۲۰۵۷۰
تدابیر شدید امنیتی در آستانه فینال یورو 2016

به گزارش جام جم آنلاین، در شرایطی که فینال جام ملت‌های اروپا امشب از ساعت 23:30 در ورزشگاه استاددوفرانس شهر پاریس میان تیم‌های فرانسه و پرتغال آغاز خواهد شد از ساعت‌ها قبل تدابیر شدید امنیتی توسط پلیس فرانسه در اطراف ورزشگاه و محل‌های پرتردد حکم فرما شده است.

بر این اساس دوربین‌های متعدد مدار بسته در درون ورزشگاه و همچنین در اطراف این ورزشگاه تعبیه شده است تا فرانسوی‌ها همه چیز را تحت کنترل خود داشته باشند.

بر اساس گفته رئیس پلیس فرانسه بیش از 5000 افسر پلیس به صورت مسلح در نقاط کلیدی شهر و محل ورزشگاه مستقر شده‌اند و در آماده‌باش کامل قرار دارند تا به تمام جزئیات نظارت دقیق داشته باشند.

پلیس درصدد است تا در بهترین حالت برای هر 50 نفر یک مامور امنیتی قراردهد تا به طور کامل همه چیز را زیر نظر بگیرد.

انفجار یک بسته مشکوک در نزدیکی هتل تیم ملی فرانسه

ساعاتی مانده به برگزاری مسابقه فینال جام ملت‌های اروپا در پاریس، پلیس بسته‌ای مشکوک در اطراف هتل محل اقامت تیم ملی فرانسه پیدا و آن را در وضعیتی تحت‌کنترل، منفجر کرد.

بر اساس گزارش «ایندیپندنت»، این حادثه در نزدیکی هتل »اِکیپِد» روی داده است. تیم ملی فرانسه ساعت 9 به وقت محلی (ساعت 23:30 به وقت تهران) به مصاف تیم ملی پرتغال خواهد رفت.

هفته گذشته حادثه‌ای مشابه در یک ایستگاه مترو در شمال لندن روی داد؛ مردم از ایستگاه خارج شدند و پلیس بسته‌ای را که بعداً مشخص شد حاوی مواد غذایی بوده، منفجر کرد.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها