سرلشکر جعفری در جمع نخبگان فرهنگی سپاه:

آل‌سعود سپر بلای صهیونیست ‌ها شده است

سرلشکر جعفری:

منتظر دستور برای واکنش سریع و خشن به آل سعود هستیم

سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری از آمادگی سپاه برای واکنش سریع و خشن ایران در راستای تحقق اراده رهبر معظم انقلاب و پاسخگو کردن آل سعود در قبال فاجعه ی منا خبر داد.
کد خبر: ۸۴۱۷۵۱
منتظر دستور برای واکنش سریع و خشن به آل سعود هستیم

به گزارش تسنیم، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه ی جلسه قرارگاه دریایی خاتم الانبیاء (ص) اظهار کرد: سپاه همه ظرفیت های ممکن برای واکنش سریع و خشن ایران در راستای تحقق اراده رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی، برای پاسخگو کردن آل سعود به فاجعه هولناک منا و اعاده ی حقوق زائران قربانی شده در مذبح منا را آماده کرده و در انتظار اجرای دستوریم.

وی افزود: سپاه قاطعانه و مقتدرانه در صورت ضرورت برای هر اقدامی، در هر زمان و هر منطقه، برای دفاع از عزت مسلمین و حرمت آنان به ویژه مردم انقلابی ایران در مقابل حکام ظالم و جاهل آل سعود، آماده است و انتقام سخت این جنایت هولناک را از آل سعود خواهد گرفت.

فرمانده کل سپاه با اشاره به جنایت ها و خباثت های رژیم آل سعود علیه امت اسلامی تصریح کرد: جهان اسلام از خیانت ها و جهالت های ابولهب گونه ی آل سعود نظیر کشتار مردم یمن، آواره سازی مردم عزیز سوریه، سرکوب مردم بحرین، کشتارهای فرقه ای در عراق و ایجاد تفرقه های قومی و تروریسم پروری در همه جا به ستوه آمده و قریباً در خشم مسلمانان ذوب خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
۰
۰
وای اگرخامنه ای حكم جهادم دهد / ارتش سعودی وآل سعودكه پشیزی نیستن ارتش بزرگتراشم دربرابرجوانان رشیداین سرزمین نفس كش نیستن .
خداكنه آقااجازه بده اونوقته كه جوانان ایران زمین نفس كش طلب میكنن تا. . .
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
۰
۰
جناب آقای جعفری تقدیر و تشكر ویژه اینجانب بعنوان قطره ای از ملت بزرگ ایران از شما و همكاران و رهبر انقلاب ،امیدوارم ... درسی به این ملعون بدید كه یادش نره

نیازمندی ها