حذف پیام هشدار هنگام نمایش تمام ‌صفحه ویدئوها

این روزها فایل‌های ویدئویی در بسیاری از سایت‌ها با استفاده از فناوری HTML5 نمایش داده می‌شود و بسیاری از کاربران نیز هنگام مشاهده این فایل‌ها از قابلیت نمایش به‌صورت تمام صفحه بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۸۴۰۸۵۰
حذف پیام هشدار هنگام نمایش تمام ‌صفحه ویدئوها

یکی از مشکلاتی که هنگام فعالسازی قابلیت نمایش تمام صفحه وجود دارد، نمایش پیام هشدار جهت تائید این حالت است.

در پنجره هشدار به‌نمایش درآمده در بیشتر مرورگرها دو گزینه‌ Allow و Deny در اختیار کاربر قرار می‌گیرد که با کلیک روی گزینه Allow عملیات نمایش در حالت تمام صفحه فعال می‌شود.

چنانچه به مشاهده کلیپ‌های ویدئویی آنلاین علاقه‌مند باشید نمایش این هشدار برای هر ویدئو می‌تواند آزاردهنده باشد و برای رهایی از این کار خسته‌کننده باید این هشدار را غیرفعال کنید.

انجام این کار در مرورگر فایرفاکس با استفاده از افزونه Disable HTML5 Fullscreen Alert امکان‌پذیر است، اما بدون نیاز به این افزونه نیز با اعمال تغییری کوچک در تنظیمات مرورگر می‌توانید این هشدار را برای همیشه غیرفعال کنید.

برای اجرای این ترفند از روش زیر کمک بگیرید:

مرورگر فایرفاکس را اجرا کنید و در نوار آدرس عبارت about:config را وارد کرده، کلید اینتر را فشار دهید.

در مرحله بعد وارد بخش جست‌وجو شوید و از صفحه تنظیمات full-screen-api.approval-required را وارد کرده و روی گزینه یافت شده به همین نام در بخش Preference دو بار کلیک کنید تا مقدار آن از true به false تغییر کند.

از حالا به بعد نمایش هشدار هنگام فعالسازی حالت تمام صفحه غیرفعال شده و می‌توانید بدون دردسر از این قابلیت بهره‌مند شوید. همچنین هر زمان که قصد داشتید دوباره این قابلیت را فعال کنید، کافی است مراحل بالا را تکرار کنید.

کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها