قصابی که بهترین مبارز ورزش‌های رزمی شد + فیلم + اسلایدشو

در این اسلایدشو و فیلم مهیج بیننده شاهد صحنه‌هایی تماشایی از اجرای فنون رزمی و بدلکاری ستاره سینما و قهرمان بزرگ رشته‌های گوناگون رزمی "اسکات ادکینز" خواهد بود.
کد خبر: ۸۱۴۵۱۰
قصابی که بهترین مبارز ورزش‌های رزمی شد + فیلم + اسلایدشو

اسکات ادکینز (Scott Adkins) در منطقه‌ ساتن کولدفیلد در نزدیکی شهر بیرمنگام انگلستان در خانواده‌ای که اکثرا شغلشان قصابی بود به دنیا آمد. به دلیل علاقه زیاد به ورزش از ۱۰ سالگی به همراه پدر و برادر خود به باشگاه محلی جودو می‌رفت و به همین دلیل مهارت‌های گسترده‌ای در هنرهای رزمی یافت. او بعدها تحت آموزش رشته کیک بوکسینگ زیر نظر آنتونی جونز قرار گرفت.
اسکات که از دوران کودکی علاقه بسیاری به بروس لی داشت از 14 سالگی به فراگیری هنرهای رزمی شرقی به خصوص کاراته، جیت کان دو و تکواندو روی آورد و در 19 سالگی کمربند سیاه سه رشته رزمی را بدست آورد . او همچنین پیشینه‌ای در نینجوتسو ، جودو ، جوجیتسو ، ووشو ، ماگا ، کاپوئرا و ژیمناستیک نیز دارد .

ادکینز در رشته‌های ووشو، تکواندو،کیک بوکسینگ، جودو و جوجیتسو کمربند مشکی دارد. اسکات در کالج ساتن کولدفیلد در کلاس درام ثبت نام کرد و در ۲۱ سالگی به فرهنگستان هنرهای دراماتیک داگلاس وارد شد. ولی به دلیل فقر مالی موفق به اتمام رساندن این دوره نشد.
او در اولین فیلم رزمی خود با نام The Accidental Spy در سال 2001 با جکی چان و اریک تسانک همبازی شد هر چند که نقش کوچکی را بر عهده داشت اما بازی زیبایی به نمایش گذاشت .
او هم چنین عضو موثر و از اساتید پی کی آی (PKA) که مخفف کلمه Professional Kickboxing Association یا همان کیک بوکسینگ حرفه ای است که این خود از علاقه زیاد اسکات به این رشته از ورزشهای رزمی خبر می‌دهد ، هم چنین او علاقه زیادی به جان کلود ون دام (Jean Claude Van Damme) دارد!!
او همچنین یک بدلکار حرفه ایست و در تمام فیلم‌هایی که بازی کرده نقش خود را به زیبایی ایفا کرده است ، او تحت تاثیر افرادی چون بروس لی ، جکی چان و جان کلود ون دام بوده است او هم چنین گفته که علاقه‌مند است یک‌بار با دانی ین هم بازی باشد او همچنین رابطه خوبی با تونی جا و لاندگرن دارد.

منبع عکس: رزبلاگ

تدوین و جلوه‌های ویژه: جواد ودودزاده/جام‌جم نما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها