با استاد شهریار پرهیزکار، حافظ و قاری بین‌المللی قرآن کریم

قرآن را به شـادی‌هایمان هم بیاوریـم

بازدید میهمانان زن مسابقات قرآن کریم از صدا و سیما

جمعی از بانوان خارجی شرکت‌کننده در سی و دومین مسابقات بین المللی قرآن کریم امروز میهمان رسانه ملی شدند.
کد خبر: ۸۰۰۳۳۶
بازدید میهمانان زن مسابقات قرآن کریم از صدا و سیما

تعدادی از بانوان خارجی شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با مدیر دفتر امور زنان و خانواده در صدا و سیما دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار خانم سلیحی - مدیر دفتر امور زنان و خانواده سازمان صدا و سیما - با تشریح فعالیت‌های بانوان در بخش‌های مختلف این رسانه، نقش پررنگ زنان در تولید محصولات فرهنگی هنری در رسانه ملی و حضور در عرصه‌های مختلف جامعه را مرهون آزادی‌ها و ارزش‌های معنوی جمهوری اسلامی برای زنان دانست و افزود: زنان در جامعه ما ارزش خود را از متن اسلام گرفته‌اند و به همین خاطر به عنوان الگویی برای زنان جهان شناخته می‌شوند.

http://pririb.ir/sitepics/newspics/138366456810.JPG

بانوان شرکت‌کننده در همایش تجلیل از بانوان فعال قرآنی نیز که میهمان رسانه ملی بودند، وجود ارزش‌های معنوی و انسانی زن در ایران را مرهون آموزه‌های قرآنی دانستند و از نگاه ابزاری غرب به زنان انتقاد کردند.

میهمانان سازمان صدا‌و‌سیما، پنج‌شنبه - 31 اردیبهشت ماه - پس از این دیدار از بخش‌های تولیدی و استودیوهای شبکه‌های برون مرزی از شبکه الکوثر، سحر و العالم بازدید و مدیران این بخش‌ها توضیحاتی را درباره روند تولید و پخش در معاونت برون‌مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ارائه کردند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها