ساکت با آلمانی‌ها روی صحنه می‌رود

جام جم نوا: کیوان ساکت، نوازنده تار همراه 4 گیتاریست آلمانی تحت حمایت انجمن گوته، خردادماه در تالار وحدت به اجرای موسیقی تلفیقی شرق و غرب می‌پردازد.
کد خبر: ۷۹۵۳۳۱
ساکت با آلمانی‌ها روی صحنه می‌رود

کیوان ساکت، نوازنده و آهنگساز درباره این اجرا گفت: سال گذشته توسط یکی از ایرانیانی که با انجمن گوته در ارتباط بود با من تماس گرفته شد مبنی بر این‌که یک گروه گیتاریست حرفه‌ای که تحت حمایت انجمن گوته است تمایل دارد برای اشاعه فرهنگ موسیقی فاخر کنسرتی را با بنده در ایران اجرا کند.

او ادامه داد: وقتی کلیت این طرح را پیگیری کردم متوجه شدم آنها هیچ گونه هدف مالی در این کار ندارند و برای اجرا با یک هنرمند شرقی و کسب یک تجربه جدید تمام هزینه‌های حضور و اجرایشان در ایران را انجمن گوته متقبل شده است.

این نوازنده تار افزود: بعد از رایزنی‌های مختلف سرانجام با حمایت انجمن موسیقی ایران و بنیاد فرهنگی هنری رودکی شرایط برگزاری این کنسرت مهیا شد.

ساکت با بیان این‌که تمرینات ارکستر آغاز شده، افزود: طی این مدت نت‌های اجرایی بین ارکستر ما و این گیتاریست‌ها رد و بدل شده، به طوری که از هم‌اکنون هر دو گروه تمرینات خود را به صورت جداگانه آغاز کرده‌ایم تا با ورود گروه 4 نفره گیتار از آلمان تمرینات تلفیقی‌مان را انجام دهیم.

کنسرت تلفیقی ارکستر موسیقی کیوان ساکت و گیتاریست‌های آلمانی هفتم و هشتم خرداد در تالار وحدت برگزار می‌شود. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها