حاشیه خبر

رابطه عاشقانه عموپورنگ و مادرش

عمو پورنگ آنقدر در برنامه‌هایش به زبان گیلکی حرف زده و از مادرش یاد کرده که خیلی‌ها مادر گیلک او را براساس همین نشانه‌ها شناخته و عاطفه بین این مجری و مادرش را احساس کرده‌اند. در رابطه احترام‌آمیز و عاشقانه عمو پورنگ و مادرش در توصیه‌های این مجری به کودکان قابل شناسایی است و بارها و بارها دیده‌ایم که بچه‌ها را به بوسیدن دست پدر و مادر دعوت کرده است.
کد خبر: ۷۸۴۷۵۸
رابطه عاشقانه عموپورنگ و مادرش

شنبه شب عمو پورنگ یک بار دیگر و این بار در برنامه «دوستت دارم مادر» شبکه پنج به بچه‌ها و بزرگ‌ترها توصیه کرد؛ برای بوسیدن دست مادر تعلل نکنند و برای انجام این کار پیشقدم شد و دستان مادرش را که مهمان برنامه بود، بوسید. عمو پورنگ و مادرش شنبه شب مهمان اولین برنامه «دوستت دارم مادر» بودند. برنامه‌ای که به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه(س) در گروه اقتصاد و جامعه شبکه پنج تولید شده و نمایش آن از ابتدای هفته آغاز شده است.

این برنامه که به تهیه‌کنندگی و اجرای احمد کاظم‌زاده هر شب ساعت 22 از شبکه پنج به نمایش درمی‌آید، در شب‌های آینده نیز میزبان چهره‌های فرهنگی، هنری و ورزشی است و نگاه و احساس آنها را به مادر و مقام والای مادر روایت می‌کند.

«دوستت دارم مادر» با میزبانی عمو پورنگ و مادرش در اولین برنامه توانست مخاطبان زیادی برای خود دست و پا کند؛ چرا که رابطه عاشقانه عمو پورنگ و مادرش، صفا و صمیمیت و به‌خصوص دعاهای خالصانه مادر عمو پورنگ برای همه فرزندان ایران، به دل مخاطبان زیادی نشست و شروع قابل توجهی برای برنامه «دوستت دارم مادر» رقم زد.

«دوستت دارم مادر» علاوه بر این‌که فرصتی برای اظهار عشق و ارادت به مقام والای مادران را فراهم می‌کند، در فضایی زیبا از مهمانانش پذیرایی می‌کند و در دکوری که تداعی‌کننده خانه‌ای گرم و زیبا از زمره‌های خانه‌های قدیمی ایرانی است، پای حرف‌های مهمانانش می‌نشیند. در اولین قسمت از این برنامه عشق، عاطفه و خلوص رابطه عمو پورنگ و مادرش، فضای دلنشینی برای «دوستت دارم مادر» ایجاد کرد و احتمالا در شب‌های بعد، باز هم بتوان شاهد لحظات ناب عاشقانه در این برنامه بود.

آذر مهاجر / گروه رادیو و تلویزیون

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
۰
۰
به افتخار مادران

نیازمندی ها