رهبر شیعیان بحرین:

تظاهرات تا آزادی شیخ سلمان ادامه دارد

شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین روز سه شنبه گفت که تظاهرات مسالمت آمیز مردم بحرین تا آزادی شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق ادامه دارد.
کد خبر: ۷۵۶۷۸۹
تظاهرات تا آزادی شیخ سلمان ادامه دارد

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، شیخ عیسی قاسم با صدور بیانیه ای تاکید کرد که مردم بحرین مصمم هستند تا بسته شدن پرونده 'شیخ علی سلمان' دبیر کل جمیعت الوفاق و تبرئه وی همچنان به تظاهرات های مسالمت آمیز خود ادامه دهند.

وی افزود: مردم بحرین حق دارند در اعتراضات مسالمت آمیز برای آزادی همه شخصیت ها و الگوهای اصلاح طلبی که در زندان رژیم آل خلیفه به سر می برند، حضور یابند.

رهبر شیعیان بحرین در این بیانیه تصریح کرد: شایسته بود که رژیم آل خلیفه در پایان بازجویی های ظالمانه خود از شیخ علی سلمان حکم به برائت وی دهد و برای کاستن درد و آلام مردم از وی عذرخواهی کند.

وی در این بیانیه یادآورشد که این جنبش اصلاح طلبانه با قدرت و به طور مسالمت آمیز تا باز پس گیری کامل حق و آزادی سلب شده مان ادامه خواهد داشت.

دادستانی کل بحرین روز دوشنبه اعلام کرد که حکم بازداشت شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت وفاق اسلامی به مدت 15 روز دیگر تمدید شد.

ماموران امنیتی رژیم آل خلیفه، شیخ علی سلمان دبیر کل 49 ساله جمعیت وفاق اسلامی را از روز یکشنبه گذشته به اتهام تلاش برای براندازی حکومت، بازداشت کردند.

بازداشت شیخ علی سلمان از سوی رژیم آل خلیفه، تاکنون با واکنش های گسترده داخلی و بین المللی از جمله تظاهرات داخلی و واکنش علمای این کشور همراه بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها