احتمال بروز سیلاب

کرمان سفیدپوش شد

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

افزایش بارش باران در برخی از مناطق ایران

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهند که طی روز جاری (چهارشنبه) در برخی مناطق غرب، جنوب غرب، دامنه های مرکزی و جنوبی زاگرس رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد قابل پیش بینی است.
کد خبر: ۷۳۳۱۱۳
افزایش بارش باران در برخی از مناطق ایران

سازمان هواشناسی تصریح کرده که طی روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته ضمن تشدید بارش در این مناطق، گستره آن نواحی مرکزی کشور و همچنین دامنه های جنوبی البرز را نیز در برخواهد گرفت و در این مدت در مناطق سردسیر و مرتفع زاگرس بارش ها به صورت برف خواهد بود و تحت تاثیر این سامانه بارشی کاهش دمای هوا در برخی از مناطق شمالی و غربی کشور پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور در خصوص وضعیت هوای تهران، گفت: هم اکنون دمای هوای تهران به حدود 16 درجه بالای صفر رسیده و رطوبت نسبی هوا حدود 31 درصد، سرعت وزش باد 11 کیلومتر بر ساعت و کمینه و بیشینه امروز هوای تهران بین 6تا 19 درجه پیش بینی شده است.

احد وظیفه افزود: کمینه و بیشینه هوای تهران را فردا (پنجشنبه)به 11تا 17 درجه بالای صفر می رسد و نقشه های هواشناسی نشان می دهند، آسمان تهران نیز در این روز نیمه ابری به تدریج ابری، اوایل شب با بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد خواهد بود.

به گفته این مقام مسئول، طبق نقشه های پیش یابی کمینه و بیشینه هوای تهران روز جمعه این هفته نیز بین 9تا 14 درجه بالای صفر خواهد بود و آسمان تهران در این روز ابری همراه با بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها