مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال

حمیدها اینبار در جام حذفی به هم رسیدند

جام جم ورزشی: در حساس ترین دیدار مرحله یک هشتم جام حذفی ایران فردا پرسپولیس به مصاف راه آهن می رود.
کد خبر: ۷۳۱۱۵۷
حمیدها اینبار در جام حذفی به هم رسیدند

به گزارش جام جم ورزشی ، البته در دیگر دیدار مهم سایپا از تراکتورسازی پذیرایی می کند. البته به غیر از این دو دیدار سه مسابقه دیگر هم برگزار می شود. نگاهی به مهم ترین و حساس ترین دیدار این مرحله خواهیم داشت:

پرسپولیس - راه آهن؛جدال دوباره حمیدها

بار اولی که حمید استیلی و حمید درخشان در مقام سرمربیان راه آهن و پرسپولیس به هم رسیدند در لیگ برتر بود و شاگردان درخشان برنده لقب گرفتند اما اینبار ماجرا فرق می کند. اکنون شرایط دو تیم کاملا با هم متفاوت است. پرسپولیس با یک شکست دیگر وارد بحران شده اما از آن سو تیم راه آهن در هفته های اخیر خیلی خوب نتیجه گرفته است. حاشیه ها هم که طبق معمول در پرسپولیس حرف اول را می زند. حسین ماهینی به دلیل مشکلات سربازی به ملوان رفته و دیگر همراه پرسپولیسی ها نیست.

راه آهنی ها چهارشنبه گذشته تیم سپاهان را شکست دادند و اکنون در شرایط مناسب‌تری از نظر روحی و روانی قرار دارند. پرسپولیس در این مسابقه میزبان است اما به حکم قرعه باید در ورزشگاه تختی از حریفش پذیرایی کند هرچند مسئولان پرسپولیس در تلاشند تا شاید با رایزنی بتوانند در ورزشگاه آزادی میزبان باشند و مدیر مجموعه آزادی را راضی کنند که این مرتبه استثنا قائل شود و دو بازی پشت سرهم در ورزشگاه آزادی برگزار کند. حمید استیلی که در ابتدای این فصل عضو هیات مدیره پرسپولیس بود اکنون باید مقابل تیم سابق و محبوبش قرار بگیرد تیمی که به خوبی آن را می‌شناسد. این دو تیم به طور غیررسمی باهم برادرخوانده هستند. در زمان تعطیلی لیگ تمرین مشترک در جزیره کیش برگزار کردند و ضیافت شام مشترک هم در جزیره داشتند و باید دید این مرتبه کدام برادر خوانده پرسپولیسی برنده می‌شود؟

برنامه جام حذفی در مرحله یک هشتم به شرح زیر است:

یکشنبه 4 آبان 93

* پرسپولیس - راه آهن-ساعت 16:40- تختی تهران

* نفت مسجد سلیمان - گل گهر سیرجان-ساعت 16:55 - شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان

* استقلال خوزستان - ذوب آهن اصفهان-ساعت 15-غدیر اهواز

* سایپا البرز - تراکتورسازی تبریز-ساعت 14:30-انقلاب کرج

* گسترش فولاد تبریز - پدیده مشهد-ساعت 14- اختصاصی گسترش تبریز

* صنعت ساری - پیکان تهران- ساعت 14:30- شهدای ساری

دوشنبه 5 آبان 93

* نفت تهران - شهرداری اردبیل-ساعت 16:40-تختی تهران

* استقلال تهران - پارسه تهران-ساعت 16:40-آزادی تهران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها