نیمه اول ، 1-1 به نفع طرفین

استقبال پرشور کرجی‌ها از دیدار ایران و کویت

دیدار تیم های ملی ایران و کویت در حالی با نتیجه یک یک در پایان نیمه اول همراه شد که تماشاگران کرجی از این بازی استقبال خوب کرده اند .
کد خبر: ۶۵۱۸۹۲
استقبال پرشور کرجی‌ها از دیدار ایران و کویت

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کویت که آخرین دیدار از رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیاست، از ساعت 17:30 در ورزشگاه انقلاب کرج آغاز شد در حالی که حضور بیش از 10 هزار هوادار فوتبال در این ورزشگاه، نوید یک بازی دیدنی را می‌داد. در دقیقه 2 این بازی یعقوب کریمی دروازه کویت را گشود ، اما در ادامه کویت نبض بازی را در دست گرفت تا چند دقیقه بعد ضربه مهاجم کویتی با برخورد به پای محسن بنگر ، به گل مساوی کویتی ها تبدیل شود .

کارلوس کروش در این بازی از بازیکنان جوان و کسانی که کمتر در ترکیب تیم ملی حضور داشتند، استفاده کرده بود. ترکیب تیم ملی در شروع بازی به این شرح است: رحمان احمدی، بختیار رحمانی، احسان حاج صفی، پیام صادقیان، رضا نوروزی، حسین ماهینی، مهرداد جماعتی، احمد آل نعمه، یعقوب کریمی، رضا حقیقی، محسن بنگر.

روی نیمکت ذخیره‌ها نیز امیرحسین صادقی، محمدرضا خلعتبری، کریم انصاری فرد، سوشا مکانی، علی کریمی، محمدرضا خانزاده و حامد لک حضور دارند.

استقبال پرشور هواداران فوتبال در کرج به قدری زیاد بود که مسئولان برگزار کننده مسابقه، ناچار شده بودند تمهیدات امنیتی خاصی را برای این بازی در نظر بگیرند. از جمله این موارد می‌توان به تعطیل شدن پمپ بنزین روبه‌روی ورزشگاه انقلاب کرج اشاره کرد. همچنین تعداد زیادی ازهواداران فوتبال که بلیت‌های VIP در اختیار داشتند، پشت در مخصوص VIP مانده بودند و اجازه ورود نمی‌یافتند که این مسئله تا حدود دقیقه 20 بازی ادامه داشت تا اینکه یکی از مسئولان برگزار کننده مسابقه، با حضور در محل، این مشکل را برطرف کرد.

پیش از این دیدار تیم ملی ایران برابر موزامبیک در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شده بود که در آن بازی نیز با وجود امنیت نه چندان بالا، 3 هزار تماشاگر به ورزشگاه آمده بودند. به نظر می‌رسد برگزاری بازی‌های ملی در کرج می‌تواند به استقبال بیشتر تماشاگران از بازی‌های تیم ملی کمک کند.

در حالی که تا دقیقه 20 بازی بیش از 10 هزار سکوی ورزشگاه مملو از جمعیت بود، با باز شدن درهای جنوبی ورزشگاه تعداد زیادی از تماشاگرانی که غالبا سنی کمی هم داشتند، وارد ورزشگاه شدند و سکوهای خالی را پر کردند. به نظر می‌رسد با این روند تا پیش از پایان نیمه نخست تمام 15 هزار سکوی ورزشگاه پر شود.

در این دیدار دیمیتری ماشنتسف از قرقیزستان قضاوت می‌کند و دو کمک داور هموطنش او را در این کار یاری می‌کنند.

تیم‌های ملی ایران و کویت پیش از این صعود خود را به جام ملت‌های آسیا در استرالیا قطعی کرده‌اند و این دیدار برای هر دو تیم تشریفاتی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها