معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

9 میلیون دانش آموز تحت پوشش طرح توزیع شیر رایگان مدارس

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از توزیع شیر رایگان مدارس در صورت آمادگی شرکت های تولید کننده از پانزدهم آذرماه خبر داد.
کد خبر: ۶۱۹۸۳۹
9 میلیون دانش آموز تحت پوشش طرح توزیع شیر رایگان مدارس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وحید کیارشی با اعلام مطلب فوق، گفت: دستور العمل مربوط به توزیع شیر رایگان مدارس در 26 آبان ماه امسال به استان ها ابلاغ  شده است.

وی افزود: بررسی های به عمل آمده حاکی از آن است که حدود 9 میلیون دانش آموز و کارکنان شاغل در مدارس دولتی دوره های ابتدایی و دوره اول متوسطه تحت پوشش طرح توزیع رایگان شیر قرار می گیرند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تعداد نوبت توزیع شیر در مدارس به میزان اعتبار مصوب از سوی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور بستگی دارد، افزود : اعتبار طرح  مذکور در بودجه سال 92 بالغ بر 1170 میلیارد ریال پیش بینی شده است که وزارت آموزش و پرورش به منظور  هرچه بهتر اجرا شدن طرح، درخواست تخصیص 1500 میلیارد ریال کرده است.

کیارشی گفت: در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز و همکاری شرکت های تولید کننده لبنیات، آموزش و پرورش آمادگی دارد تا سقف 70 نوبت شیر رایگان در مدارس توزیع کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها