مدیر مسئول روزنامه جام جم:

سو‌ء‌‌تفاهمی در فتنه 88 وجود نداشت

وزیر دادگستری اعلام کرد:

رسیدگی به پرونده سران فتنه ۸۸ در شورای امنیت ملی

وزیر دادگستری گفت: رسیدگی به پرونده سران فتنه ۸۸ از ابتدا در اختیار شورای امنیت ملی بوده و اکنون نیز در اختیار این نهاد است.
کد خبر: ۶۰۵۱۴۹
رسیدگی به پرونده سران فتنه ۸۸ در شورای امنیت ملی

به گزارش واحد مرکزی خبر ، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی عصر امروز در حاشیه سیزدهمین اجلاس آمبودزمان آسیایی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید اظهارات شما درباره پیگیری پرونده سران فتنه ۸۸ ابهام دارد و مشخص نیست که آقای شمخانی موضوع را پیگیری می کند یا اینکه شما آن را پیگیری می کنید ، بلاخره این پیگیری برعهده چه کسی است؟ گفت : اصلا ابهام ندارد بلکه کاملا شفاف و روشن صحبت کرده ام.

وی افزود: پیش از این در مصاحبه گفتم و تمام رسانه های داخلی و خارجی نیز به وضوح به آن پرداخته اند و هیچ ابهامی در آن وجود ندارد.

پورمحمدی گفت: هر کسی که قبلا پیگیر پرونده بوده و در واقع پرونده در اختیار او بوده است اکنون نیز تصمیم گیری در اختیار اوست.

وی افزود: این پرونده از گذشته در اختیار شورای امنیت ملی بوده و همین رویه ادامه دارد.

وزیر دادگستری در پاسخ به این سوال که چرا اکنون شما درباره این موضوع اظهار نظر می کنید؟ گفت: بنده به عنوان وزیر دادگستری همه مسائل کشور را پیگیری می کنم و حتی پیگیر بحث حقوق شهروندی هستم ، این به آن معنا نیست که من مسئول رسیدگی هستم بلکه پیگیری ما به منظور اجرای قانون و  احقاق حقوق شهروندی است که برای وزیر دادگستری یک وظیفه جدی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
۰
۰
فقط اعــــــــــــــــــــــــــدام

نیازمندی ها