20 کشته و مجروح در اثر واژگونی اتوبوس

یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر 63 محور زنجان – قزوین به علت خستگی و خواب آلودگی راننده واژگون، که این حادثه یک کشته و 19 مجروح برجای گذاشت.
کد خبر: ۵۸۹۵۷۹
20 کشته و مجروح در اثر واژگونی اتوبوس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ عبدالعلی رشتیانی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: صبح امروز در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در کیلومتر 63 اتوبان زنجان – قزوین بلافاصله عوامل پلیس راه به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه اتوبوس واژگون که متاسفانه یک نفر جان خود را از دست داده و 19 نفر نیز به شدت مجروح، که مجروحان حادثه جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ رشتیانی اظهار کرد: کارشناس حاضر در صحنه علت تصادف را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس اعلام کرده است .

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه اکثر حوادث رانندگی صورت گرفته ناشی از عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی و تخطی از سرعت مطمئنه بوده است به رانندگان توصیه کرد: برای حفظ جان خود و دیگران همواره قوانین راهنمائی و رانندگی را رعایت و با سرعت مجاز در جاده ها تردد کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها