تا پایان سال تحصیلی 92-91

هوشمندسازی بیش از 2 هزار مدرسه شهر تهران

مدیر کل آموزش وپرورش شهر تهران از هوشمندسازی بیش از دو هزار مدرسه در پایتخت تا پایان سال تحصیلی 92-91 خبر داد.
کد خبر: ۵۸۲۰۵۹
هوشمندسازی بیش از 2 هزار مدرسه شهر تهران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، سیدعلی یزدیخواه صبح امروز در مراسم جشن نمادین هوشمندسازی مدارس شهر تهران  در مجتمع آموزشی و پرورشی پسرانه شریعتی واقع در منطقه 16 آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به این مطلب که اجرای برنامه های تحولی در وزارت آموزش وپرورش وامدار عزم و پی گیری مستمر ماموریت های ابلاغی دکتر حاجی بابایی است، گفت: برخی از مدارس شهر تهران به صورت 100 درصد و برخی تا 50 درصد هوشمندشده اند که امید است تاپایان سال آینده این امر به نتیجه کامل برسد.

وی با اشاره به پروژه های متفاوت حوزه هوشمندسازی که آخرین آن جشنواره محتواهای الکترونیکی و فاوا بوده است، از سایت همراه که حاوی مجموعه فعالیت های هوشمند با توانمندی های خاص نظیر برقراری ارتباط چند سویه خانواده ها با مدارس، دانش آموزان با دبیران و... است، نام برد و خاطرنشان کرد: تاپایان سال تحصیلی 92-91 تعداد دو هزارو 258 مدرسه در سطح شهر تهران در فرآیند هوشمندسازی قرار گرفته اند که ازاین میان 860 مدرسه در دوره ابتدایی، 645 مدرسه در دوره متوسطه اول و 753 مدرسه در دوره متوسطه دوم می باشند.

یزدیخواه بیشترین تعداد هوشمندسازی مدارس شهر تهران را در مدارس دولتی خواند و افزود: در سال 91-90 تعداد هزارو903مدرسه هوشمند شدند که این رقم درسال 92-91 به دوهزارو258 مدرسه رسید که 19 درصد رشد را نشان می دهد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرتهران از تقویت بنیه مالی برخی مدارس با بنیه مالی پایین خبر داد و افزود: یک خط اعتباری به صورت وام برای هوشمندسازی این مدارس درنظر گرفته شده است که بازپرداخت آن به صورت اقساط خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها