خوش بدرقه باشیم

سنت حسنه‌ای در صداوسیما پایه‌گذاری شده است تا وقتی رئیس‌جمهوری پایان دوره خدمتش فرا می‌رسد، طی مراسمی به شایستگی مورد تجلیل و بدرقه قرار ‌گیرد.
کد خبر: ۵۷۷۴۹۵
خوش بدرقه باشیم

دیروز این اقدام قابل تحسین درباره محمود احمدی نژاد در رسانه ملی انجام شد که اولین آن نبود و امیدوارم آخرین نیز نباشد.

طبیعی است قضاوت ها درباره هشت سال عملکرد بالاترین مسئول اجرایی کشور در سطح جامعه و نخبگان متفاوت باشد و هر یک از ما انتقاداتی را به سیاست ها، عملکردها و حتی دیدگاه های رئیس جمهوری که هشت سال با رای مردم هدایت قوه مجریه را بر عهده داشت، وارد بدانیم، اما این دلیل نمی شود که مجموعه خدمات و دستاوردهای ملی وی و کابینه اش را به پای ضعف ها و کوتاهی ها قربانی کنیم.

از این رو بدرقه احمدی نژاد بدرقه رای میلیون ها ایرانی است که در سال های 84 و 88 به او داده شد و وی را مورد حمایت قرار دادند.

چه بخواهیم، چه نخواهیم احمدی نژاد بخشی از تاریخ کشورمان و پایه گذار سبک و روشی ویژه در اداره کشور است، چه آن را بپسندیم، چه نپسندیم.

توجه به این نکته ضروری است که بخشی از ضعف ها ناشی از انجام کارهای بزرگ و تجربه نشده ای است که نمی توان آن را به فردی خاص نسبت داد.

مردمداری، ساده زیستی، توجه به اقشار محروم، شجاعت و جسارت و حتی پافشاری های نه چندان منطقی در دفاع از افراد و موضوعات خاص، چالش با سایر قوا، نحوه عزل و نصب ها، سفرهای استانی، مدل تصمیم گیری ها و دوستان و دشمنانش از او فردی متفاوت در اذهان مردم داخل و خارج کشور به تصویر کشیده است.

احمدی نژاد امروز بدرقه می شود تا به دنیا بگوییم ما نه تنها مردمی ناسپاس نیستیم، بلکه به حکم انصاف و اخلاق اسلامی و انسانی قدردان خوبی ها، خدمات و تلاش های صادقانه هستیم.

بیژن مقدم - مدیر مسئول

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
۰
۰
خوش بدرقه باشیم بله برای كسی كه رفاه را برایمان به ارمغان آورد نه كسی كه صادقانه بگویم حتی در دوران جنگ چنین فشار اقتصادی به ما وارد نشد این همه به ایشان امید وار بودیم هر روز یه شوك جدید به ما وارد می شد .

نیازمندی ها