واژگونی مرگبار پژو

معاون عملیات پلیس‌ راه کشور از مرگ دو تن در اثر واژگونی پژو 405 خبر داد.
کد خبر: ۵۵۷۷۴۱
واژگونی مرگبار پژو

سرهنگ صمد اسفندیاری در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح مهمترین تصادفات شبانه‌روز گذشته به واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 در محور سیرجان به بندرعباس اشاره کرد و گفت:‌ در این حادثه دو تن جان خود را از دست داده و یک تن نیز مصدوم شد.

وی افزود: بررسی کارشناسان تصادفات پلیس‌راه نشان داد که عدم توجه به جلو از جمله علت بروز این حادثه بود.

اسفندیاری همچنین به تصادف یک دستگاه سواری پژو206 و یک دستگاه موتورسیکلت در کیلومتر 20 محور کردکوی به بندرترکمن در استان گلستان اشاره کرد و گفت: در این حادثه سه تن جان خود را از دست داده و یک نفر دیگر نیز مجروح شد.

معاون عملیات پلیس‌راه کشور افزود:‌ تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده پژو 206 علت بروز این حادثه بود.

به گفته وی عدم‌توجه به جلو با اختصاص 33 درصد از علل بروز تصادفات در صدر مهمترین علت‌ها قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
موتور سوار
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
۰
۰
اوضاع موتورسیكلت سوارا خرابه نه كلاه ایمنی استاندارد نه گواهینامه نه بیمه نه ترمز استاندارد برای هوندا 125 نه گیری به موتورسیكلت سازان میدن كه باید موتور استاندارد بسازن
بهادر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
۰
۰
در آلمان بسیاری از اتوبانها محدودیت سرعت ندارند و با اینكه همه كارشناسان راهنمایی و رانندگی متفق القول معتقدند مهمترین عامل تصادفات سرعت زیاد است باز با این حال نرخ تصادفات در آلمان 12 درصد كاهش داشته است . در تحقیقی كه پلیس آلمان انجام داده بود علت این كاهش تصادفات سیستم ترمز خودرو های این كشور بوده كه از بالاترین تكنولوژی برخوردار است . با این وضعیتی كه خودروهای ایران دارند متاسفانه شاهد وقایع ناگواری خواهیم بود .

نیازمندی ها