معاون وزیرآموزش و پرورش خبرداد:

تشکیل انجمن اولیا و مربیان کلاسهای درس

رئیس سازمان انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش از تشکیل انجمن اولیا و مربیان به تفکیک هر کلاس در مدارس کشور خبر داد و گفت: تشکیل انجمن اولیا و مربیان کلاسها با هدف اجرای سیاستهای سند تحول بنیادین و توجه این سند به رویکرد خانواده است.
کد خبر: ۵۴۴۴۰۴
تشکیل انجمن اولیا و مربیان کلاسهای درس

فرشته حشمتیان با اشاره به اهمیت حضور معلم و والدین در مدارس گفت: بسیاری از والدین زمانیکه انتخابات انجمن اولیا و مربیان به اتمام می رسد، دیگر حضور موثری در مدارس ندارند و گمان می کنند تنها برای مسائل مادی باید به مدرسه بیایند.

معاون وزیرآموزش و پرورش ادامه داد: این در حالی است که براساس سند تحول بنیادین، مشارکت معلم و والدین می تواند نقش موثری در تربیت اسلامی دانش آموز داشته باشد و به همین دلیل تصمیم گرفته شد که علاوه بر تشکیل انجمن اولیای مدارس، انجمن اولیا و مربیان کلاس ها نیز به تفکیک ایجاد شود.

وی با بیان اینکه از این به بعد در حوزه انجمن اولیا و مربیان مدارس دو انتخابات یکی انجمن مدارس و دیگری انجمن کلاس ها را پیش رو داریم، تصریح کرد: با تشکیل انجمن اولیا و مربیان هر کلاس، والدین به موضوعات و مشکلات فرزندان خود در داخل مدارس آشنا شده و می توانند به مربیان پرورشی در برطرف کردن مشکلات دانش آموز کمک کنند.

به گفته رئیس سازمان انجمن اولیا و مربیان، نمایندگان اولیا در کلاس ها، نیازهای دانش آموزان را در محورهای آموزشی و پرورشی در مقاطع مختلف تحصیلی شناسایی کرده و آن را به مدیران مدارس یا مربیان پرورشی اعلام می کنند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها