باران، تمنا و جمعیت سری در شبکه قرآن

مستند «جمعیت سری» پنجشنبه به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود.
کد خبر: ۵۴۰۵۸۰
باران، تمنا و جمعیت سری در شبکه قرآن

مستند«جمعیت سری» به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس جامعه مدرسین قم فردا پنجشنبه ساعت 19 از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.

این برنامه به تهیه کنندگی شاه محمدی فعالیت های جامعه مدرسین را برای بینندگان محترم شبکه قرآن و معارف سیما به تصویر می کشد.

تأثیر دعا در تغییر قلوب

برنامه «باران» پنجشنبه 26بهمن با حضور «حجت الاسلام و المسلمین حسینی قمی» با بررسی موضوع «تاثیر دعا در تغییر قلوب» از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.

«باران» با اجرا مجید یراق بافان وتهیه کنندگی مهدی حسین زاده ازساعت ساعت 21 به مدت 1 ساعت به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود.

سالروز ولادت حضرت عبد العظیم حسنی با «تمنا»

برنامه «تمنا» این هفته، پنجشنبه 26بهمن ماه به مناسبت سالروز ولادت حضرت عبد العظیم الحسنی (ع) با حضور«حجت الاسلام و المسلمین تقدیری» از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.

ویژه برنامه های «تمنا»، شامل بخش هایی از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید، شعرخوانی با حضور شاعران آیینی و ... می باشد.

لازم به ذکر است که این ویژه برنامه با اجرای محمد رحمان نظام اسلامی و سید کمال هاشم زاده و تهیه کنندگی محسن رنگینی پنجشنبه و جمعه از ابتدای بامداد تقدیم بینندگان محترم شبکه قرآن و معارف سیما می شود.(شبکه قرآن و معارف سیما)

newsQrCode
برچسب ها: دعا شعرخوانی
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها