سید ابراهیم حسینی معاون اجرایی سازمان آرامستان ها:

احداث جایگاه سوخت به عنوان یکی از نیازهای احصا شده در آرامستان باغ‌رضوان

کد خبر: ۱۴۵۷۴۳۶

جام جم آنلاین اصفهان؛ یکی از نیازهایی که در آرامستان باغ‌رضوان احصا شده بود و یک ضرورت جدی از سوی شهروندان و سازمان آرامستان‌ها به حساب می‌آمد، موضوع احداث جایگاه سوخت بود.

در نظرسنجی که سال ۹۸ از شهروندان حاضر در آرامستان باغ رضوان انجام شده بود، یکی از نیازهای اعلام شده، موضوع جایگاه سوخت در این آرامستان بود و از طرف سازمان نیز این موضوع حائز اهمیت بود که سازمان باید در زمان بحران مهیای خدمت‌رسانی باشد، بنابراین وجود یک جایگاه سوخت برای خودروهایی که باید در زمان بحران تردد کنند، ضروری به‌نظر رسید.

با توجه به این دو ضرورت و نیاز، سازمان آرامستان‌ها از سال گذشته برای جذب سرمایه‌گذار برنامه‌ریزی‌هایی را انجام داد و توانستیم با یکی از شرکت‌ها وارد قرارداد شویم تا جایگاه سوخت در تراز ملی احداث شود.

پس از استعلام از ۱۵ نهاد و دستگاه و دریافت مجوزهای لازم از شهرداری، پروژه مشارکتی جایگاه سوخت آرامستان باغ‌رضوان با ۸۰ میلیارد ریال اعتبار در مدت زمان سه ماه احداث شد و از ابتدای فروردین سال جاری به‌صورت آزمایشی در مدار بهره‌برداری قرار گرفت، گفت: آئین افتتاح رسمی این جایگاه سوخت نهم خرداد ۱۴۰۳ با حضور شهردار اصفهان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این جایگاه سوخت، دارای هشت نازل برداشت است که بر اساس جدیدترین فناوری موجود در خاورمیانه احداث شده و از کیفیت بالایی برخوردار است.

این سازمان از جمله سازمان‌های خدمت‌رسان و مؤثر در زمان بحران محسوب می‌شود و باید نیازهای خود را تأمین کند که یکی از این نیازها، تأمین سوخت خودروها است.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها