حضور هلدینگ پتروپالایش اصفهان در نمایشگاه هجدهمین جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی؛

دانش‌بنیان‌های ایرانی برای تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز هلدینگ پتروپالايش اصفهان در اولویت هستند

کد خبر: ۱۴۵۷۲۷۲

جام جم آنلاین اصفهان؛ رئیس اداره پژوهش و فناوری هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: این هلدینگ از طریق شرکت در نمایشگاه جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان تلاش می‌کند تا ارتباط خود، شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه‌ها را بیش از پیش تقویت کند. ما ترجیح می‌دهیم قطعات و تجهیزات مورد نیاز پروژه‌های خود را از شرکت‌های دانش بنیان و فناور داخلی تأمین کنیم.

محسن مرادمند، رئیس اداره پژوهش و فناوری هلدینگ پتروپالایش اصفهان، با اشاره به حضور این هلدینگ در نمایشگاه هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اظهار کرد: صنعت نفت در کشور بیش از ۱۰۰ سال سابقه دارد. طبیعتاً صنعتی با این عظمت و قدمت می‌تواند کمک مؤثری برای شرکت‌های نوپا و دانش بنیان انجام دهد.

وی با تأکید بر اینکه جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی تسهیلگر ارتباط بین صنایع بزرگی مانند پتروپالایش، شرکت‌های دانش‌ بنیان و دانشگاه‌ها است، گفت: هلدینگ پتروپالایش اصفهان از طریق شرکت در نمایشگاه این جشنواره معتبر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان تلاش می‌کند تا ارتباط بین خود، شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه‌ها را بیش از پیش تقویت کند. در واقع مهم‌ترین هدف ما تقویت ارتباط با شرکت‌های دانش بنیان و نوپا و ایجاد ارتباط با سایر دانشگاه‌ها و اساتید دانشگاهی در سراسر کشور است.

رئیس اداره پژوهش و فناوری هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اشاره به تجهیزات به نمایش گذاشته شده این هلدینگ در نمایشگاه تصریح کرد: تمامی این قطعات و تجهیزات به طور کامل توسط شرکت‌های دانش بنیان داخلی طراحی شده و به مرحله تولید رسیده است.

مرادمند ادامه داد: شرکت‌های دانش بنیان و فناور می‌توانند قطعات و تجهیزات مورد نیاز پالایشگاه را از طریق طراحی یا مهندسی معکوس بسازند. شرکت‌های دانش بنیان و فناور می‌توانند در بسیاری از پروژه‌هایی که این هلدینگ در سراسر کشور اجرا می‌کند، مشارکت کنند و قطعات و تجهیزات مورد نیاز آن‌ها را در حوزه‌های مختلف اعم از برق، ابزار دقیق، مکانیک، مواد و ترکیبات شیمیایی، کاتالیست و … تأمین کنند.

وی با تأکید بر اهمیت شرکت‌های دانش بنیان و فناور خاطرنشان کرد: هلدینگ پتروپالایش اصفهان ترجیح می‌دهد قطعات و تجهیزات مورد نیاز پروژه‌های خود را از شرکت‌های دانش بنیان و فناور داخلی تأمین کند. در صورتی که امکان تولید و تأمین داخلی قطعه یا تجهیزی وجود نداشته باشد، این هلدینگ از منابع خارجی برای تأمین آن استفاده خواهد کرد.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها