سهم بازار باند پهن در هرمزگان 76 درصد است
مدیر مخابرات منطقه هرمزگان خبر داد:

سهم بازار باند پهن در هرمزگان 76 درصد است

در 6 بخش با حضور استاندار بوشهر برگزار شد؛

انتخاب روابط عمومی برتر ادارات استان

همزمان با 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در همایش از روابط عمومی برتر ادارات مختلف استان بوشهر در 6 بخش با حضور استاندار بوشهر تجلیل شد.
کد خبر: ۱۴۵۷۱۷۸
نویسنده زهرا ماندنیان فرد- خبرنگار
به گزارش جام جم-در این همایش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در بخش حضور در رادیو و تلویزیون عناوین اول تا سوم به خود اختصاص دادند.
 
 در بخش گفت‌وگو با رسانه‌ها روابط عمومی پتروشیمی پارس، اداره کل بنادر و دریانوردی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و دامپزشکی استان بوشهر رتبه‌های اول تا چهارم به خود اختصاص دادند.
 
در بخش تولید محتوا به روابط عمومی‌های شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد، شرکت آب منطقه‌ای، شرکت گاز، سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر و فرمانداری دشتی با کسب عناوین اول تا پنجم تجلیل شد.
 
در بخش برگزاری تور رسانه‌ای نیز روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای، شرکت شهرک‌های صنعتی و پارک علم و فناوری خلیج‌فارس بوشهر رتبه‌های اول تا چهارم کسب کردند.
 
در عرصه اقدامات نوآورانه و حضور در فضای مجازی روابط عمومی فرمانداری دشتستان، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل ثبت احوال و اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر برترین‌های اول تا چهارم شدند.
 
همچنین در این بخش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه و بانک مسکن استان بوشهر عناوین چهارم و پنجم کسب کردند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها