به مناسبت دهه کرامت توسط شهرداری برازجان انجام شد؛

برافراشتن پرچم مطهر رضوی

سرپرست معاونت فرهنگی، تبلیغی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر؛

تشریح برنامه های فرهنگی دهه کرامت

"صادق زاده":برگزاری 250 مراسم محوری توسط هیئات مذهبی، 60 جشن‌ محوری ویژه ایام دهه کرامت توسط کانون‌های فرهنگی تبلیغی و برپایی ایستگاه‌های صلواتی در میادین و خیابان‌های اصلی شهرها و روستاهای استان توسط هیئات مذهبی را از برنامه‌های این ایام عنوان کرد. 
کد خبر: ۱۴۵۶۹۸۶

به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت‌الاسلام حسن صادق‌زاده 25 اردیبهشت 1403 ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها) و دهه کرامت برنامه‌های این مجموعه را تشریح کرد. 
سرپرست معاونت فرهنگی، تبلیغی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: اكنون كه در ایام دهه کرامت و ميلاد حضرت فاطمه معصومه (سلام الله عليها) و برادر گرانقدر ایشان حضرت رضا عليه السلام قرار داريم برنامه‌های متنوعی در این ایام مبارک طراحی و اجرا خواهد شد. 
وی برگزاری 250 مراسم محوری توسط هیئات مذهبی، 60 جشن‌ محوری ویژه ایام دهه کرامت توسط کانون‌های فرهنگی تبلیغی و برپایی ایستگاه‌های صلواتی در میادین و خیابان‌های اصلی شهرها و روستاهای استان توسط هیئات مذهبی را از برنامه‌های این ایام عنوان کرد. 
حجت‌الاسلام صادق‌زاده ادامه داد: تولید محتواهای ویژه این ایام در قالب پادکست، موشن، تیزر، پوستر و کلیپ با مشارکت تشکل‌های دینی جهت نشر در فضای مجازی و همچنین اعزام مداحان و ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت به محافل و مجالس دینی از سوی کانون مداحان از دیگر برنامه‌های ویژه دهه کرامت در سطح استان به شمار می روند. 
 سرپرست معاونت فرهنگی، تبلیغی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: تجمع بزرگ در روستاها و شهرها، برگزاری جشن‌هاي محله‌ای (کاروان شادی) با مشارکت شبکه امامت استان و توجه ويژه به رویدادهای دخترانه از مهمترین برنامه‌های دهه کرامت به شمار می‌آیند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها