پیش بینی اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه ویژه دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰۰ عنوان برنامه ویژه دهه کرامت در این استان پیش بینی شد.
کد خبر: ۱۴۵۶۲۸۱
به گزارش جام جم آنلاین،ستار هدایت خواه در نشست خبری ویژه برنامه‌های دهه کرامت و هفدهمین دوره جشن‌های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید  با بیان این که کاروان زیر سایه خورشید امشب وارد استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شود، افزود: امسال با شعار «یا امام رضا (ع) با شما سربلندیم» به استقبال کاروان زیر سایه خورشید می‌رویم.
وی ادامه داد: ۱۸ کانون خادم یاری تخصصی در استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد که کار خدمت رسانی به مردم در زمینه‌های مختلف را انجام می‌دهند.
هدایت خواه اضافه کرد: امسال حدود ۴۰ عنوان برنامه در کانون‌های خادم یاری استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود.
مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدام امام رضا (ع) در تمام شهرستان‌ها، بخش‌ها و مناطق محروم استان به مدت یازده روز حضور خواهند داشت.
ستار هدایت خواه با اشاره به حضور پرچم امام رضا (ع) در استان، افزود: دیدار خادمان با بیماران، فعالان فرهنگی و ده‌ها دیدار دیگر در این جشن‌ها برنامه ریزی شد.
وی اجرای برنامه‌های مختلف معنوی در بقاع متبرکه استان، همایش بزرگداشت امام زادگان و توزیع بسته‌های معیشتی را از دیگر برنامه‌های آستان قدس رضوی در کهگیلویه وبویاحمد اعلام کرد.
حدفاصل سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) (اول تا ۱۱ ذیقعده) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها