در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل برق منطقه‌ای یزد مطرح شد؛

بیش از ۴۰۰۰ میلیارد تومان طرح‌های توسعه برق در دستور کار استان یزد

یزد- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد ضمن مطلوب خواندن جایگاه یزد در کشور به لحاظ تولید برق گفت: هم اکنون بیش از چهار هزار میلیارد تومان طرح‌های توسعه برق در دستور کار استان یزد است.
کد خبر: ۱۴۵۶۲۶۶

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمد جواد ابوالحسینی در مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای یزد که در سالن شهید عباسپور و با حضور معاون شرکت توانیر برگزار شد، ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: جایگاه استان یزد در زمینه تولید برق کشور جایگاه مناسبی است و هم اکنون با وجود تولید دو هزار و ۶۰۰ مگاواتی حرارتی، حدود یک‌هزار و ۴۰۰ مگاوات برق حرارتی در دست ایجاد است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به نعمت خدادادی نیروی خورشید و استعداد استان در این زمینه، گفت: هم اکنون بیش از ۱۰۰مگاوات برق خورشیدی در استان در حال بهره برداری است و بیش از ۱۰۰۰ مگاوات برق خورشیدی نیز در دستور کار استان قرار دارد.

ابوالحسینی به رویکرد بهره وری استان اشاره کرد و ادامه داد: یکی از مهمترین شاخص‌های یزد نوین رویکرد افزایش تولید زیر ساخت های برق استان و افزایش نرخ بهره وری در بخش های صنعت، کشاورزی و خانگی است.

در پایان این مراسم از خدمات «ابوالفضل اسدی» در دوره تصدی مدیریت شرکت برق منطقه‌ای یزد تقدیر و «احمد کردستانی» به عنوان مدیر عامل شرکت برق منطقه ای یزد معرفی شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها