بهره برداری از دستگاه ام آر آی بیمارستان رستمانی پارسیان

با حضور استاندار هرمزگان، دستگاه ام آر آی بیمارستان رستمانی پارسیان به بهره‌برداری رسید.
با حضور استاندار هرمزگان، دستگاه ام آر آی بیمارستان رستمانی پارسیان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۴۵۶۰۳۱

هرمزگان-جام جم انلاین-با حضور استاندار هرمزگان، دستگاه ام آر آی بیمارستان رستمانی پارسیان به بهره‌برداری رسید.

 

استاندار هرمزگان گفت: این دستگاه که یکی از دستگاه‌های پیشرفته و به روز دنیا است با اعتباری بیش از ۸۰ میلیارد تومان نصب و راه‌اندازی شده است که علاوه بر شهرستان پارسیان می‌تواند به شهرستان‌های همجوار نیز ارائه خدمت کند و روزانه ۲۵ بیمار می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.


مهدی دوستی افزود: در دور اول سفر به شهرستان پارسیان ۸۵ مصوبه داشتیم که ۷۲ مصوبه آن انجام شده است.


در ادامه این سفر عملیات ساخت مخازن پایانه نفتی واقع در منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان نیز آغاز شد.


استاندار هرمزگان گفت: این طرح با اعتباری بیش از ۳۰ میلیون یورو توسط بخش خصوصی در مدت ۲۴ ماه ساخته می‌شود و برای ۵۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی ایجاد خواهد کرد.

استاندار هرمزگان در ادامه در بازدید از طرح ملی نهضت مسکن در این شهرستان پیشرفت آن را متوسط اعلام کرد و از مردم خواست نسبت به تامین آورده خود اقدام کنند تا پیشرفت این طرح نیز سرعت بیشتری گیرد.


در بخش دیگری از این سفر، استاندار هرمزگان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در نشستی بی واسطه با مردم به بررسی مسائل و مشکلات آن‌ها پرداختند.


مهدی دوستی هدف از برگزاری این نشست‌ها را دسترسی آسان و کاهش فاصله میان مردم و مسئولان عنوان کرد و گفت: بیش از ۲۰۰ نفر از مردم این شهرستان در این نشست چهره به چهره شرکت کردند.


زمین‌های موات، اشتغال جوانان در صنایع انرژی بر، واردات و صادرات از طریق گمرک بندر شیو از مهمترین مواردی بود که مردم خواستار رفع آن‌ها بودند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها